بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر علاوه بر تحریم‌های خارجی، کشور دچار خودتحریمی نیز است که باید رفع شود.
کد خبر : ۱۸۰۵۹۳

به گزارش بورس نیوز، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، درباره اولویت‌های بودجه سال 98، گفت: در بودجه سال آینده به موضوع احکام باید توجه شود در حال حاضر بخشی از احکام بودجه‌ای، مانع جذب سرمایه‌گذاری، هزینه‌کرد و واگذاری پروژه‌های عمرانی هستند که باید مورد رسیدگی قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر تحریم‌های خارجی، کشور دچار خودتحریمی نیز است که باید رفع شود.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در خانه ملت افزود:با استفاده از احکام ضمن بودجه می‌توان زمینه جذب سرمایه‌گذاری و واگذاری پروژه‌های عمرانی را فراهم کرد.

رسیدگی به وضعیت مرزها در بودجه سال آینده

فلاحت‌پیشه در ادامه تصریح کرد:در بودجه سال آینده لایحه یکی از موضوعات استراتژیک رسیدگی به وضعیت مرزها است و باید از امکانات مرزها در شرایط فعلی برای مبارزه با تحریم‌ها باید بیشتر استفاده کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در بودجه سال آینده با توجه به کاهش ارزش قدرت پول ملی باید تدابیری ویژه‌ای برای ارتقای وضعیت معیشتی مردم اتخاذ شود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر