بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه سالانه 720 هزار تن سیب‌زمینی در استان اردبیل تولید می‌شود، گفت: 80درصد این محصول در داخل استان به مصرف مردم میرسد.
کد خبر : ۱۸۰۶۴۷

به گزارش بورس نیوز، جلسه پایش تنظیم بازار استان به منظور پیگیری برنامه‌های اجرایی برای تنظیم بازار استان با حضور استاندار اردبیل، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان، فرماندار اردبیل، مدیران ارشد دستگاههای اجرایی استان و سایر اعضاء، در محل استانداری تشکیل شد.

در آغاز جلسه عاملی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با توجه به دستور جلسه در خصوص تامین کالاهای اساسی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان، بررسی وضعیت لاستیک ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر استان، گزارش وضعیت نهاده‌های دامی و کشاورزی، کودشیمیایی و محصولات پرمصرف کشاورزی مانند سیب‌زمینی، بررسی وضعیت تامین و توزیع کالاهای اساسی مانند برنج روغن و شکر و... مطالبی را ارائه کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ضمن تشریح مساله گرانی و گرانفروشی یادآور شد: ایجاد جو روانی مناسب و جلب اعتماد و اطمینان در بین مردم تلاش و همت مضاعف مسوولین را می طلبد.

وی بااشاره باینکه همه دست اندرکاران امر توزیع لاستیک سبک وسنگین در استان تمام تلاش و توان خود را بکار گرفته‌اند تا نیاز‌های استان از طریق تولیدات داخلی و واردات تامین شود که در این راستا که در 6 ماهه اول سال 97 استان اردبیل بیشترین میزان جذب و فروش انواع لاستیک را داشته است و نمایندگان بسیار فعال در زمینه فروش لاستیک در استان اردبیل هستند و تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط بکار بسته‌اند.

در ادامه جلسه هر یک از مسوولین حاضر در جلسه ضمن ارائه گزارشی ازحوزه فعالیت خود در خصوص کالاهای اساسی و فرآورده‌های دامی و سیب‌زمینی و نحوه نگهداری، انبار و توزیع در زمان مناسب و جلوگیری از خروج آن از استان در صورت لزوم به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه سالانه 720 هزار تن سیب‌زمینی در استان اردبیل تولید می‌شود، گفت: 80درصد این محصول در داخل استان به مصرف مردم میرسد لذا حداقل در این زمینه ما نباید هیچگونه کمبودی داشته باشیم و اگر اعتماد و اطمینان مردم به حالت سابق بازگشته و جو روانی حاکم در بین مردم را از بین ببریم و نظارت کافی براین مساله صورت گیرد قطعا و یقیناً در محصول اصلی و استراتژیک استان هیچگونه مشکلی نباید داشته باشیم.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر