بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۶
کد خبر : ۱۸۰۹۰
به گزارش بورس نیوز، به نقل از پایگاه NIOC ، شركت ملي نفت ايران به منظورتأمين نيروي انساني مورد نياز خود جهت خدمت در مناطق عملياتي شركتهاي ملي مناطق نفتخيز جنوب، ملي حفاري، حفاري شمال، نفت گاز اروندان، پايانه هاي نفتي و ساير واحدهاي تابعه از بين واجدين شرايط مرد و زن در مقطع تحصيلي ديپلم، كارداني، كارشناسي (ليسانس ) و بالاتر از طريق برگزاري آزمون كتبي، مصاحبه فنی/ تخصصی و روانشناختي ، طب صنعتي و گزينش استخدام مي نمايد.

بر پایه این گزارش، داوطلبان مي توانند جهت شركت در این آزمون استخدامي از روز شنبه 19 بهمن ماه 87 تا پايان روز جمعه 25 بهمن ماه به پايگاه اينترنتي شرکت ملی نفت ایران مراجعه و ثبت نام نمایند.

استخدام در شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب
مدير امور اداري شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب از استخدام نيروي انساني بومي در مقاطع ديپلم تا كارشناسي در اين شركت خبر داد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی مناطق نفتخیز، غلامرضا غريبي گفت: در مقطع ديپلم جذب در رشته هاي رياضي فيزيك، علوم تجربي، فني كاردانش و هنرستان در رشته هاي مكانيك، برق و الكترونيك و تمام زير گرايش هاي برق و مكانيك از بين نيروهاي بومي صورت مي پذيرد.

وي افزود: در مقطع كارداني نيز جذب در رشته هاي مكانيك گرايش هاي ماشين آلات، تاسيسات، تهويه و تبريد، رشته برق با گرايش هاي الكترونيك، قدرت و ابزار دقيق و رشته شيمي در تمام گرايش ها انجام خواهد شد.

مدير امور اداري شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب توضيح داد: رشته هاي مورد نياز در مقطع كارشناسي شامل: رشته مهندسي برق در گرايش هاي قدرت، الكترونيك، كنترل و ابزار دقيق و مخابرات، رشته مهندسي شيمي در گرايش هاي بهره برداري، پالايش، صنايع گاز و طراحي فرآيندهاي نفت، رشته مهندسي صنايع در گرايش هاي برنامه ريزي و تحليل سيستم ها و ايمني صنعتي، رشته مهندسي عمران در گرايش هاي عمران، سازه، نقشه برداري و راه و ساختمان، رشته مهندسي مكانيك در گرايش هاي حرارت و سيالات، طراحي جامدات و ساخت و توليد و رشته مهندسي كامپيوتر در گرايش نرم افزار هستند.

غريبي با بيان اينكه در اين آزمون استان هاي خوزستان و كهگيلويه و بوير احمد، استان بومي محسوب مي شوند، اظهار داشت: پذيرش در مقطع ديپلم فقط از اين دو استان صورت مي گيرد و در مقطع كارداني نيز سهميه 70 درصدي براي داوطلبان بومي استان خوزستان اعمال مي شود كه در صورت عدم تامين نياز، جذب از ساير استان ها انجام خواهد شد.

وي افزود: در مقطع كارشناسي ابتدا بر اساس حدنصاب امتياز مكتسبه از نيروهاي بومي و در صورت عدم تامين از نيروهاي غير بومي استفاده خواهد شد.

آدرس پایگاه اینترنتی شرکت ملی نفت ایران برای ثبت نام آزمون استخدامی جدید:

 

 


 
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
hossin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۴
its ok
سجادبخشاىى لىسانس تارىخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
من ىاسوج هستم لىسانس دارم امابى کار هستم از رىاست محترم تقاضاى کمک دارم
عباس کاپله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
بنده دارای مدرک لیسانس مهندسی عمران عمران هستم و 28 سال سن دارم وبه دلیل نداشتن کار ثابت وبا توجه به اینکه متاهل هستم ودارای فرزند نیز می باشم در امرار معاش دچار مشکل شده ام و برای ثبت نام جهت شرکت در آزمون استخدامی به این سایت مراجعه کردم که متاسفانه قسمتی برای ثبت نام پیدا نکردم از مسؤلین خواهش می کنم بنده را یاری کنند با تشکر
ناهید رضایی روزبهانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
با سلام من سال ۱۳۷۵ پرستاری شرکت نفت قبول شدم .که الان پزشک هستم و تمایل به استخدام شرکت نفت هستم ۰۹۳۳۸۹۱۹۰۰۷