بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
نماینده اتاق اصناف ایران گفت: اگر این سیر نزولی ارز ادامه داشته باشد حتی بیش از ۲۰ درصد کاهش قیمت در تلفن همراه، لوازم جانبی و قطعات را شاهد خواهیم بود و قطعاً واردکنندگان اشتیاق بیشتری برای واردات خواهند داشت.
کد خبر : ۱۸۰۹۲۲

به گزارش بورس نیوز، محمدمهدی غفوریان با اشاره به کاهش نرخ دلار در کشور گفت: باکاهش چند درصدی قیمت ارز انتظار داریم که در روزهای آینده شاهد کاهش قیمت تلفن همراه و لوازم جانبی و قطعات باشیم.

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشوردرادامه افزود:امیدواریم باکاهش قیمت ارز در روزهای اخیر وکاهش قیمت تلفن همراه شاهد رونق در بازار خرید وفروش تلفن همراه ولوازم جانبی وبهبود شرایط اقتصادی و معیشتی واحدهای صنفی و فروشندگان موبایل که در ماه‌های اخیر در رکود بسیار زیادی بوده‌اند، باشیم.

رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی استان البرز با ابراز خوش بینی از تاثیر مثبت کاهش نرخ ارز در ایجاد رونق در تلفن همراه اظهار کرد: با این کاهش قیمت بسیار خوشبین و امیدوار هستیم که مسیر واردات تلفن همراه و لوازم جانبی بسیار تسهیل شود و وارد کنندگان، بازار تشنه دریافت تلفن همراه را با واردات سیراب کنند.

نماینده اتاق اصناف ایران با بیان اینکه کاهش قیمت دلار را به فال نیک می‌گیریم وبسیار به آینده خوشبین و امیدوار هستیم،خاطرنشان کرد:اگر این سیر نزولی ارز ادامه داشته باشد حتی بیش از ۲۰ درصد کاهش قیمت در تلفن همراه، لوازم جانبی و قطعات را شاهد خواهیم بود و قطعاً واردکنندگان اشتیاق بیشتری برای واردات خواهند داشت.

این فعال صنفی درخاتمه اظهار کرد: امیدواریم در این شرایط که کاهش قیمت را شاهد هستیم اوضاع اقتصادی و معیشتی واحدهای صنفی و فروشندگان که در ماه‌های اخیر در رکود بسیار زیادی بوده‌اند بهبود پیدا کند و بتوانند واحدهای صنفی خالی از اجناس را رونق ببخشند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر