بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
بنیانگذار جشنواره وب و موبایل گفت: استارت‌آپ های مالی در سال های گذشته حضور پررنگی درجشنواره وب و موبایل داشتند، امسال نیز این اپلیکیشن ها در بخش مختص به خود حضور می‌یابند.
کد خبر : ۱۸۱۰۸۹

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، میلاد احرام‌پوش بنیانگذار جشنواره وب و موبایل در پاسخ به سوال خبرنگار ما گفت: استارت‌آپ‌های مالی در سال‌های گذشته رشد زیادی در جشنواره داشته‌اند اما گروه مختص خود را نداشتند بنابراین در سال جاری تصمیم گرفته شد تا یکی از گروه‌هایی که در بخش موبایل اضافه می‌شود " فین‌تک" باشد و اپلیکیشن‌های مالی می‌توانند در این گروه ثبت نام کرده و حضور پررنگی داشته باشند. 

وی ادامه داد: سال گذشته نیز فین‌تک‌ها و اپلیکیشن‌های بازی بیشترین رشد را در جشنواره داشته‌اند و امسال نیز احتمالا حضور پررنگی خواهند داشت.

همچنین شایان شلیله دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی نیز گفت: امسال گروهی با همکاری فرابورس بعنوان حامی معنوی جشنواره شکل گرفت.

وی با بیان اینکه این همکاری در استانداردسازی شرکت های عضو بورس و فرابورس ایجاد شد، گفت: بخشی از اطلاعاتی که سهامداران به آن نیاز دارند در اختیار ما قرار گرفت و گروهی مختص شرکت های بورسی و فرابورسی به دیگر گروه های جشنواره اضافه شد.

وی درمورد هدایای برگزیدگان نیز گفت: در سال‌های گذشته برگزیدگان تندیسی دریافت می‌کردند. امسال نیز این تندیس تقدیم خواهد شد.

ثبت آثار کاندیداها برای انتخاب اپلیکشن های برتر آغاز شد

دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی گفت: کمیته ثبت آثار جشنواره وب و موبایل از امروز فعالیت خود را آغاز می کند اما داوری اصلی از هفته اول آذرماه شروع می شود و سایت ها در قالب دو بخش مردمی و داوری رای گیری می شوند.

به گزارش بورس نیوز، شایان شلیله دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در نشست خبری یازدهمین جشنواره وب و موبایل گفت: از اوایل تابستان کار اجرایی دبیرخانه این جشنواره آغاز و ثبت نام جشنواره نیز از هفته اول مهر ماه آغاز شد.

وی با بیان اینکه کمیته ثبت آثار از امروز فعالیت خود را آغاز می کند، افزود: داوری اصلی از هفته اول آذرماه شروع می شود و سایت ها در قالب دو بخش مردمی و داوری رای گیری می شوند.

شلیله خاطرنشان کرد: امسال حمایت معنوی بیشتری از سوی بخش های دولتی انجام شده و جشنواره بعنوان پلی بین بخش دولتی و خصوصی محسوب می شود.

بنیان گذار جشنواره وب و موبایل با بیان اینکه کاندیداها بهمن ماه معرفی می شوند، گفت: از بین 5 کاندید منتخب بازهم از مردم رای گیری می شود و در نهایت در مراسم اختتامیه که 25 و 26 بهمن ماه در تهران برگزار می شود آثار منتخب معرفی می شوند.

وی بابیان اینکه گروه های مختلف در شاخه های اصلی محتوا، خبری، سازمانی و اطلاع رسانی، کسب و کارها و نرم افزارهای موبایل دسته بندی می شوند، ادامه داد: امسال گروه های ویژه ای براساس نظر شورای داوری انتخاب می شوند و بهترین سایت ها از نظر محتوا، طراحی دیداری و ساختاری و دستوری انتخاب می شوند.

شلیله افزود: در پایان جشنواره بهترین اپلیکیشن های موبایل و کتاب ترجمه و تالیف شده نیز معرفی می شوند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر