بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
در جلسه فنی و توجیهی یادشده امکان دسترسی به گزارش موجودی کالاهای اساسی انبار در سامانه برای همه استان‌ها تاکید شد.
کد خبر : ۱۸۱۲۰۲

به گزارش بورس نیوز، در جلسه فنی و توجیهی که برگزار شد بر ضرورت شفاف‌سازی کل زنجیره تامین و توزیع کالا تاکید شد.

محمد قبله تصریح کرد: براساس تکالیف قانونی منبعث از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است علاوه بر شناسایی انبارها، امکاناتی را فراهم نماید تا انبارهای کشور موجودی خود را در سامانه مذکور درج نمایند.


وی گفت: رویکرد این جلسه تبیین فرآیند برقراری ارتباط وب سرویس فیمابین سامانه‌های انبارداری اختصاص فعالان تجاری با سامانه جامع انبارها بود.


مدیر کل دفتر امور خدمات بازرگانی یادآور شد: در جلسه فنی و توجیهی یادشده به امکان دسترسی به گزارش موجودی کالاهای اساسی انبار در سامانه برای همه استان‌ها تاکید و مقرر شد کارشناسان استانی براساس اطلاعات درج شده در سامانه انبار اقدام به بازرسی از مراکز نگهداری کالا نمایند.


وی گفت: در ادامه این نشست علاوه بر توضیح مستندات وب سرویس سامانه و نحوه چگونگی و کاهش زمان ثبت و انجام اطلاع رسانی به صاحبان مراکز تولیدی، صنعتی و انبارهای بزرگ به سئوالات مطروحه نمایندگان استانی پاسخ داده شد.

لازم به ذکر است، دفتر امور خدمات بازرگانی به منظور تبیین اهداف فوق و ایجاد زمینه‌های لازم در سراسر کشور نشست مشترکی با نمایندگی از استانها برگزار شد.


در طرح مذکور از ابتدای شهریور ماه سال جاری در سراسر کشور اجرا شده و براساس آن کلیه انبارها موظف شدند موجودی خود را در سامانه انبار ثبت نمایند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر