بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته فیمابین اعضای ستاد تنظیم بازار استان اقدامات مناسبی در بحث بازرسی و نظارت بر نحوه خرید و توزیع و فروش کالاهای اساسی صورت گرفته است.
کد خبر : ۱۸۱۲۰۴

به گزارش بورس نیوز، جعفرصادق اسکندری در دهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به توزیع 63تن گوشت گوسفند و مرغ در استان گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته فیمابین اعضای ستاد تنظیم بازار استان اقدامات مناسبی در بحث بازرسی و نظارت بر نحوه خرید و توزیع و فروش کالاهای اساسی توزیع روغن نباتی و برنج توسط فروشگاه‌های بزرگ صورت گرفته است و این نظارت به صورت روزانه و مستمر و بدون تعطیلی انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی امور پشتیبانی دام سازمان جهاد کشاورزی استان، در طی هفته گذشته مقدار 13 تن گوشت گرم گوسفندی وارد و با اولویت پخش گوشت مذکور به شرکت تعاونی کارمندان، کارکنان، کارگران و فروشگاه‌های زنجیره ای و کوروش با قیمت مصوب 37500 تومان در سطح ارومیه و شهرستانهای تابعه توزیع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی مقدار 50 تن گوشت منجمد جهت توزیع که 25 تن برای مصرف عموم و 25 تن نیز برای مصارف دانشگاهی اختصاص و مابقی توسط فروشگاه‌های زنجیره ای برای عموم مردم اختصاص یافته و به محض تحویل در اختیار، آنها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در خصوص توزیع لاستیک بین رانندگان ماشین‌آلات سنگین استان از تعداد 5421 حلقه لاستیک دریافتی تعداد 4617 حلقه توسط سازمان راهداری و تعداد 98 حلقه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان توزیع‌‌شده و مقدار 706 حلقه آماده توزیع، است.

اسکندری اظهار کرد: در 15 روز اول مهر سال جاری بیش از 6350 بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی در سطح عرضه صورت گرفته که در طی این بازرسی‌ها 509 فقره پرونده تخلف با 541 عنوان تخلف به ارزش بیش از 111 میلیارد تومان پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

وی بیان کرد: با مقایسه عملکرد فوق نسبت به مدت مشابه دو هفته قبل به ترتیب 24 درصد افزایش در بازرسی‌ها، 88 درصد افزایش در تشکیل پرونده‌ها را شاهد هستیم .

وی افزود: عمده گزارش کالایی به ترتیب مربوط به انواع نان، روغن‌نباتی و خواروبار و نیز عمده گزارش خدمات به ترتیب مربوط به رستوران‌های غذاخوری و مشاورین املاک می‌باشد.

در ادامه جلسه هرکدام از اعضای کارگروه تنظیم بازار گزارشاتی در خصوص نحوه اقدامات صورت گرفته در راستای بهبودی وضعیت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را ارائه نمودند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر