بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
یازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در نیم ور محلات افتتاح شد.
کد خبر : ۱۸۱۲۰۷

به گزارش بورس نیوز، فرشاد مقیمی در حاشیه این نمایشگاه گفت: نمایشگاه سنگ یکی از محصولات خدمات سازمان صنایع کوچک بوده که در فرایند توسعه خوشه‌ها شکل گرفته است.

وی یکی از الزامات و نیازمندی‌های توسعه بازار را پرداختن به موضوع سنگ برشمرد و افزود: این نمایشگاه از نمایشگاههای خوب کشور است که هرساله برگزار می‌شود و از وظایف ما است تا با حضور در کنار این واحدها و شناسایی موانع ومشکلات آرایش آینده را براساس رفع این مشکلات تنظیم کنیم که در همین راستا مقرر شد نشست‌هایی با انجمن خوشه سنگ داشته باشیم.

مقیمی تصریح کرد: خوشه‌ها در بحث فعالیت‌های پایانی نباید بعد از سه سال رها شوند و حتما باید سازوکار مشخصی برای آنها تدوین و مشخص شود که در همین راستا به سازمان برنامه و بودجه پیشنهاداتی ارائه شده و در حال جمع‌بندی طرح مدلی دراین مورد هستیم تا بتوانیم پروژه جدیدی را به مجموع پروژه‌های توسعه خوشه ایی بعداز اتمام کار در نظر بگیریم.

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از جمله نکات این موضوع را ایجاد انجمن ملی خوشه‌ها عنوان و تصریح کرد: اجرای این مهم زمینه‌ساز تبلور دستاوردهای بهتر خصوصا در توسعه صادرات به شمار می رود و یکی از الزامات حیات صنعت است .

گفتنی است یازدهمین نمایشگاه سنگ ایران از 17 تا 20 مهرماه سال جاری در 10کیلومتری جاده محلات به شهر نیم‌ور برپا شده است .


اشتراک گذاری :
ارسال نظر