بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
مدیرعامل شرکت ایران یاسا در گفتگو با بورس نیوز عنوان کرد:

آمادگی صنایع برای گذر از تحریم‌ها / بازگشت تحریم‌ها، بحران آفرین نخواهد بود

بی گمان بازگشت تحریم‌های جدید در کوتاه‌مدت می‌تواند تأثیر خود را بر روند فعالیت‌های اقتصادی کشور بگذارد اما این به این معنی نیست که کشور وارد شرایط بحرانی می‌شود بلکه با تجارب گذشته این مثل را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.
کد خبر : ۱۸۱۲۶۱

آمادگی صنایع برای گذر از تحریم‌ها / بازگشت تحریم‌ها، بحران آفرین نخواهد بود

به گزارش بورس‌نیوز، یکی از اتفاقاتی که در ماه‌های گذشته ذهن بسیاری از فعالان صنعت و تولید کشور را به خود مشغول کرده، بازگشت تحریم‌های اقتصادی است که این بار بدون اجماع جهانی و توسط ایالات‌متحده آمریکا برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

بازگشت تحریم‌ها اگرچه جهانی نیست اما به دلیل قدرت اقتصادی و زورگویی آمریکایی‌ها، می‌تواند تأثیر خودش را بر روی تولید و اقتصاد کشورمان بگذارد.

صنعت لاستیک و تایرسازی ایران نیز ازجمله صنایعی است که بی‌شک از بازگشت تحریم‌ها متأثر خواهد شد.

ارسلان امتعلی مدیرعامل شرکت ایران یاسا که در حوزه تولید تایر و تیوپ دوچرخه و موتورسیکلت فعال است در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در مورد بازگشت تحریم‌ها و تأثیر آن‌ها بر فعالیت زیرمجموعه خود گفت: واقعیت این است که پیش‌بینی برای آینده فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی، در شرایط فعلی کشور بسیار سخت است یعنی شاید به این زودی صنعت تایر و مجموعه‌های دیگر تأثیری از تحریم‌ها نگیرند.

وی ادامه داد: ما در مجموعه ایران یاسا جلسات بسیاری در مورد راه‌حل‌های موجود برای گذر از تحریم‌ها برگزار کرده‌ایم و بی‌شک روش‌هایی نیز برای گذر از مشکلات بازگشت تحریم‌ها تدوین‌شده است.

مدیرعامل شرکت ایران یاسا تأکید کرد: به‌شخصه و بر اساس تجاربی که از قبل داریم، تصور نمی‌کنم که با تحریم‌های جدید، با بحران غیرقابل‌حلی مواجه شویم.

وی افزود: مطمئناً تحریم‌ها برای ما مشکل ایجاد خواهند کرد اما تجربه صنایع ما نسبت به دوره قبل تحریم‌ها بیشتر شده و راه‌های دور زدن این مشکلات را خوب یاد گرفته‌ایم بنابراین؛ بحرانی به وجود نمی‌آید که قابل‌حل نباشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل ايران‌ ياسا تايرورابر در گفتگو با بورس نیوز:

صنعت تایر را دریابید

کارشناس صنعت تایر در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:‏

تایرسازان خریداری ندارند / تفاوت بالای قیمت تایر داخلی با هزینه تمام‌شده تولید

مدیرعامل شرکت ایران یاسا در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:

جاده تایرسازان لغزنده است/ مواداولیه به تایرسازان تزریق شد

ارسال نظر