بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
دبیر هیئت دولت با اشاره به اجرای قانون منع فعالیت بازنشستگان گفت: بر اساس تأکید رئیس‌جمهور بانوان و نیروهای جوان جایگزین نیروهای بازنشسته کشور می‌شوند.
کد خبر : ۱۸۱۳۳۸
به گزارش بورس نیوز، محسن حاجی‌میرزایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای اصلاحیه مجلس در مورد بازنشستگان مهلت قانونی را مجلس تعیین کرده و در همان زمان و مهلت قانونی این کار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت به دستگاه‌های اجرایی مأموریت داده است که برای جایگزینی نیروهای بازنشسته اقدام کنند تصریح کرد: بر اساس تأکید رئیس جمهور در جایگزینی اولویت با نیروهای جوان و بانوان است.

دبیر هیئت دولت گفت: در دستگاه‌های اجرایی به‌طور کلی برای کسانی که به سن بازنشستگی می‌رسند متناسب با خروجی اجازه جذب نیرو داده می‌شود یعنی به همان نسبت که نیرو خارج می‌شود به همان نسبت نیز جذب می‌شود.

وی گفت: مثلاً در دستگاهی مانند آموزش و پرورش اگر تعدادی نیرو خارج شود ما‌به‌ازاء آن یا اجازه اضافه کار به نیروها داده می‌شود و یا به معلمان موجود حق‌التدریس بیشتری پرداخت می‌کنند و یا نیروی جدید جذب می‌کنند و از این طریق نیاز را تأمین می‌کنند.

سفر احتمالی رئیس جمهور به سمنان در آبان ماه

حاجی‌میرزایی همچنین با اشاره به زمان احتمالی سفر رئیس جمهور به سمنان اظهارداشت: برنامه سفر روحانی به استان سمنان احتمالاً در آبان ماه خواهد بود.

وی با بیان اینکه برنامه این سفر فعلا در حال بررسی است گفت: یک تیم در حال بررسی وضعیت سفر هستند.

دبیر هیئت دولت گفت: این سفر، سفر دولت نیست؛ سفر رئیس‌جمهور و تعدادی از اعضای دولت است.

حاجی‌میرزایی خاطرنشان کرد: در این دولت، سفر کلی به هیچ استانی نداشتیم.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر