بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
عرضه اولیه سهام شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس با نماد معاملاتی "زپارس" روز چهارشنبه، ۲۵ مهرماه در بورس اوراق بهادار انجام می‌شود.
کد خبر : ۱۸۱۶۴۵
به گزارش بورس نیوز، در پی لغو عرضه اولیه امروز تعداد 32میلیون و 534 هزار سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس در روزجاری به دلیل اختلالات بوجود آمده در سامانه معاملات بورس، زمان جدید عرضه اولیه سهام این شرکت به عنوان نهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی "زپارس"، روز چهارشنبه(25 مهرماه) اعلام شد.

در این عرضه اولیه به هر سهامدار حقوقی و حقیقی حداکثر 300سهم اختصاص داده شده و در دامنه سفارش نیز مبلغ 3200 تا 3500ریال تعیین شده است.

مدیر این عرضه نیز شرکت کارگزاری بانک ملی ایران و متعهد خرید در این عرضه اولیه شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی بوده و سقف تعهد خرید آن حداکثر 50 درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه عنوان شده است.

این گزارش می‌افزاید: شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس به عنوان پانصد و بیست و یکمین شرکت پذیرفته شده در بورس در حالی پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد که در بخش "زراعت و خدمات وابسته" و گروه و طبقه "کشاورزی، دامپروری و خدمات وابسته" در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد " زپارس" روی تابلوی بورس رفته است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر