بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت پتروشیمی در نخستین همایش تعاون، اقتصاد مقاومتی، صنایع پتروشیمی بر لزوم رعایت کف عرضه های تعیین شده در بورس کالا توسط پتروشیمی ها تاکید کرد.
کد خبر : ۱۸۱۶۹۸
به گزارش بورس نیوز، احمد مهدوی ابهر، با اشاره به بروز التهاب در بازار پتروشیمی بطری در سال جاری و اقدامات انجام شده برای بهبود شرایط به تسنیم، گفت: در سال گذشته حدود ۲۰ درصد صادرات پت بطری صورت گرفت که در سال جاری برای کاهش التهاب در بازار میزان صادرات به صفر رسید.

وی افزود: در بازار محصولات پتروشیمی در حالی به دلیل نوسانات ارزی، التهاباتی بروز کرد و تقاضا افزایش یافت، اما اگر کف عرضه ها در بورس رعایت شده و عرضه ها به تولیدکنندگان واقعی برسد، در بازار هیچ کمبودی نخواهیم داشت و واحدهای تولیدی سرپا خواهند ماند.

وی با بیان اینکه ما همواره موافق بورس کالا و تقویت عرضه در این بستر هستیم، تاکید کرد: بستر معاملاتی بورس بازار بسیار خوبی را برای محصولات مختلف از جمله پتروشیمی ها فراهم کرده است؛ بورس کالا بازار مدرنی است که باید از ابزارهای مالی موجود در آن استفاده کرد.

مهدوی ابهر ضمن تاکید بر اینکه بورس کالا بازاری شفاف برای انجام معاملات است، از حمایت انجمن صنفی کارفرمایان صنعت پتروشیمی از مکانیسم های معاملاتی بورس سخن گفت و اظهار داشت: ما بورس کالا را قبول داریم و معتقدیم بورس باید بستری برای جذب مشتریان و فعالان صنعت باشد تا محصولات مختلف تولیدی صنعت پتروشیمی در این بازار شفاف مورد معامله قرار گیرند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر