بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
رییس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اتاق تهران گفت: متاسفانه بانک جهانی پرسشنامه‌ها را می‌فرستد و مشخص نیست که این پرسشنامه‌ها به دست چه کسانی می‌رسد و با چه اطلاعاتی پر می‌شود.
کد خبر : ۱۸۱۸۰۵

به گزارش بورس نیوز، فریال مستوفی، درباره ارتقای 19 پله ای رتبه ایران در شاخص بین‌المللی آزادی اقتصادی گفت: متاسفانه بانک جهانی پرسشنامه‌ها را می‌فرستد و مشخص نیست که این پرسشنامه‌ها به دست چه کسانی می‌رسد و با چه اطلاعاتی پر می‌شود. موسسات بین‌المللی هم اطلاعاتشان را از موسسات بین‌المللی مثل بانک جهانی دریافت می‌کنند. در چنین شرایطی باید با مراجعی مثل بانک جهانی مکاتبه کنیم و تفاوت واقعیت تا برداشت‌ها را تا اصلاح شاخص ادامه دهیم.

مستوفی گفت: موسسه فریزر یک موسسه تولیدکننده آمار و اطلاعات نیست بلکه آن را از دیگر مراجع دریافت می‌کند. اصلاح آمار عرضه‌شده به چنین موسساتی منوط به بهبود روابط با دنیا و ارائه بهتر و بیشتر اطلاعات است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران همچنین در پاسخ به سوالی درباره اثرگذاری تلاش یکساله مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اتاق تهران بر گزارش آینده مراجعی مثل بانک جهانی از وضعیت کسب وکار کشورمان گفت: گزارش کامل این موسسه درباره بهبود رتبه ایران در شاخص بین‌المللی آزادی اقتصادی پس از تکمیل برای ارتباط موثر و روشن تر شدن وضعیت ایران در شاخص‌های بین‌المللی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر