بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
علی رغم آنکه این روزها همه به دنبال توجیهاتی برای افزایش مجدد قیمت سهام شرکت های ساختمانی در بازار بورس می زنند، بد نیست شرایط نامناسب این صنعت را از صورت های مالی منتشر شده شرکت های فعال در این حوزه، پیگیری کنیم.
کد خبر : ۱۸۱۸۷۴

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از آنکه برای سومین سال پی در پی شاهد عدم فروش حتی یک واحد در سه ماهه نخست سال مالی در شرکت مجتمع هاي توريستي و رفاهي آبادگران ايران، بودیم بالاخره این شرکت در اقدامی غافلگیرانه موفق به فروش یک واحد ویلایی به مبلغ 9600 میلیون ریال شد . عملکردی که حتی با عملکرد برخی مشاوران املاک غیر فعال نیز در پایتخت غیر قابل قیاس است.

نگاهی به فروش های این شرکت در سه سال گذشته تا حدود زیادی تکلیف سهامداران این شرکت و ابهام در نوسانات سفته بازانه و رشد 50 درصدی این سهم را مشخص می کند.


شاید بتوان فعالیت بسیاری از بنگاه های املاک را از این شرکت ساختمانی فعال در بازار دوم بورس، بیشتر دانست، هر چند که در چنین شرایطی شاید می بایست از فروش 6 واحد در مدت 39 ماه تلاش مدیران شرکت، قدردانی گردد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
علت فروش همین 6 واحد هم برای تامین حقوق و پاداش خودشون ...شرکت های ساختمانی بدترین مدیرای کشور از هر نظر رو در اختیار دارن .بیشترین ثروت بورس هم در اختیار همین گروه ساختمانی ولی متاسفانه مدیراشون .....