بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
نماینده اتاق اصناف ایران در استان ایلام گفت: جامعه عظیم بازار همواره در عرصه‌های مختلف بخصوص در انتخابات نقش انکارناپذیری ایفا کرده است.
کد خبر : ۱۸۱۹۷۹

به گزارش بورس نیوز، سید ایوب جمشیدی افزود: جامعه عظیم بازار همواره در عرصه‌های مختلف بخصوص در انتخابات نقش انکارناپذیری ایفا کرده و آرا این قشر گسترده میتوانند در تعیین نماینده و مسئول موثر باشد ولی متاسفانه در اکثر مواقع خواسته‌های جامعه بازاری دیده نمی‌شود و در تصمیمات مجلس شورای اسلامی بعضا خواسته بازاریان و دغدغه‌های آنها نادیده گرفته می‌شود

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود که با حمایت از کاندیداهای اصلح مورد حمایت بازار و انتخاب افراد قابل اعتماد و شایسته مطالبات بازاریان را نهادینه کرد.

جمشیدی اظهارکرد: یکی دیگر از مشکلات قابل طرح وجود محدودیت در عضویت اتحادیه‌های صنفی بمدت دو دوره متوالی برای اعضا هیات رئیسه میباشد که با توجه به اینکه این قانون و محدودیت ناشی از آن برای عضویت شوراها برداشته شده است.

وی ادامه داد: شایسته است که با تجدید نظر در این زمینه امکان حضور افراد باتجربه و کاردان در اتحادیه‌ها را فراهم نمایند تا بتوان با انگیزه به کار و تلاش در این زمینه اقدام نمود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر