بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
رئیس اتحادیه کفاشان دستدوز تهران گفت: نمایشگاه امپکس پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کشور است که از اهمیت بالایی برخوردار است و این نمایشگاه فردا با حضور بیش از ۱۱۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۱۸۲۰۰۵

به گزارش بورس نیوز، رسول شجری اظهار کرد: نمایشگاه امپکس پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کشور است که از اهمیت بالایی برخوردار است و این نمایشگاه فردا با حضور بیش از ۱۱۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این دوره از نمایشگاه بین‌المللی امپکس با وجود مشکلات و مسائل بسیار بر سر راه تولید و با همت سخت تولیدکنندگان در راستای حمایت از تولید داخلی برگزار شده و تولیدکنندگان داخلی با سخت کوشی بالا و با وجود کمبود مواد اولیه و نوسانات نرخ ارز دست از کار نکشیده‌اند.

شجری افزود: يكي از برنامه‌هاي امپكس هدفگذاري صادرات يك ميليارد دلار كالاي چرمي در يك دوره ۱۰ ساله است. به همين منظور وزارت صنعت، گمركات و سايردستگاه‌ها بايد با تسهيل واردات مواد اوليه و روانسازي مقررات در زمينه ايجاد شرايط مناسب براي توليد گام‌هاي اساسي بردارند.

وی اظهارکرد: در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی امپکس شرکت‌های خارجی از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا، آلمان و هند حضور خواهند داشت. شجری ادامه داد: هفتمین دوره نمايشگاه بين المللي صنعت چرم، كيف، كفش و صنايع وابسته از یکم الی ۴ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی برگزار می‌گردد.

رئیس اتحادیه کفاشان دستدوز اظهار کرد: اين نمايشگاه که با همت ۷ تشكل مرتبط با اين صنعت درمحل نمايشگاه بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود دستيابي به تكنولوژي روز دنيا جهت افزايش توليد، كيفيت بهتر و دستيابي به بازارهاي منطقه با عقد قراردادهاي تجاري در طول روزهاي برگزاري نمايشگاه و توسعه اشتغال در اين صنعت است.

وي افزود: دعوت از توليدكنندگان و سرمايه‌گذاران خارجي، سرمايه‌گذاري مشترك با شركت‌هاي خارجي، ايجاد حس خودكفايي و خودباوري در متخصصان داخلي از ديگر اهداف برگزاري اين نمايشگاه است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر