بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: اقدامات قوه‌قضاییه هم در سطح کلان و هم درسطح استان در راستای حمایت از حقوق مشروع مردم قابل تقدیر است.
کد خبر : ۱۸۲۰۵۴

به گزارش بورس نیوز، اسمعیل کریمزاده در این دیدار ضمن تبریک انتصاب علی‌اکبرگروسی به سمت رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: اقدامات قوه‌قضاییه هم در سطح کلان و هم درسطح استان در راستای حمایت از حقوق مشروع مردم قابل تقدیر است.

کریم‌زاده با ارائه گزارشی از وضعیت تولیدات بخش کشاورزی استان‌، تغییر کاربری اراضی کشاورزی را تهدیدی جدی برای بخش کشاورزی استان بر شمرد و بیان کرد: از آغازشروع به کار دولت تدبیر و امید، در سایه تلاش‌ها و زحمات فعالان عرصه تولید میزان تولیدات بخش کشاورزی استان از ۴.۶ میلیون تن به ۶.۶ میلیون تن افزایش یافته است که شاهد رشد قابل‌توجهی در این زمینه هستیم.

وی ابرازامیدواری کردبا تعامل و همفکری دادگستری استان و جهاد کشاورزی‌، برخی ازمشکلات حقوقی وجود در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی برطرف گردد.

در این دیدار رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه قوه‌قضاییه حامی و پشتیبان بخش کشاورزی است‌، اظهارکرد: این دستگاه اماده هر گونه همکاری در کلیه زمینه‌ها اعم ازاجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی‌، اشتغالزائی و جذب سرمایه‌گذار، صدور اسناد اراضی دولتی و ملی و اجرای طرح کاداستر‌، تسریع در روند اخذ اسناد دولتی‌، اموزش ضابطین در حوزه دام و طیور و منابع طبیعی و مشارکت در حفاظت از عرصه‌های کشاورزی و ملی است.

وی برای حل مسائل و مشکلات حقوقی واحد‌های تولیدی و پیگیری امورات مربوط به حفاظت از تغییر کاربری‌های غیر مجاز اراضی کشاورزی استان قول مساعد داد.

در این دیدار جمعی از مدیران و معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان نیز حضور داشتند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر