بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در جلسه مشترک کارگروه فرهنگی واجتماعی وستاد صیانت از حقوق شهروندی استان با توجه به کسب عنوان دستگاه برتر در اجرای برنامه‌های حوزه حقوق شهروندی از استاندار یزد لوح‌تقدیر دریافت کرد.
کد خبر : ۱۸۲۰۷۷

به گزارش بورس نیوز، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در جلسه مشترک کارگروه فرهنگی واجتماعی وستاد صیانت از حقوق شهروندی استان با توجه به کسب عنوان دستگاه برتر در اجرای برنامه‌های حوزه حقوق شهروندی از استاندار یزد لوح‌تقدیر دریافت کرد.

محمود زمانی قمی استاندار یزد در این تقدیرنامه بیان کرده است: افتخار خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وتلاش در جهت پیشبرد اهداف عالی نظام، آرمانهای والای شهدای گرانقدر و پیروی از منویات مقام معظم رهبری از جمله فرصت‌های بی‌بدیل و ارزشمندی است که بدون تردید نصیب بندگان خالص خداوند گردیده و از ذخائر ارزشمند اخروی محسوب می‌گردد.

با عنایت به ارزیابی‌های بعمل آمده در خصوص عملکرد سال سال ۹۶ ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دستگاه‌های اجرایی استان بدینوسیله مراتب قدر دانی و تشکر خود را از جنابعالی و همکاران پر تلاش آن مجوعه به عنوان دستگاه برتر در اجرای برنامه‌های حوزه حقوق اعلام می‌نمایم.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر