بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی گفت: تشکیل اتاق فکر در حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت به عنوان یکی از برنامه های گزینه پیشنهادی وزارت صمت است.
کد خبر : ۱۸۲۰۹۸

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا نجفی‌منش با بیان این مطلب در خصوص رضا رحمانی گزینه پیشنهادی وزارت صمت گفت: رحمانی از گذشته فرد فعال و تاثیرگذاری در بخش صنعت، معدن و تجارت کشور بوده بطوریکه سال ها در کمیسیون صنایع و معادن مجلس و پس از آن قائم مقامی وزارت صمت حضور داشته است.

وی با اشاره به تشکیل "اتاق فکر در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت" به عنوان یکی از برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت صمت، اظهار کرد: خوب شنیدن از ویژگی‌های مهم رحمانی است که می‌توان از آن یاد کرد بطوریکه این شخص پس از شنیدن به حرف‌ها، عمل هم می‌کند.

به گفته نجفی‌منش، در مدت‌زمانی که رحمانی قائم مقام وزارت صمت بوده است چندین طرح را که این وزارتخانه تهیه کرده بود به کمیسیون‌های مختلف اتاق بازرگانی و صنایع و معادن آورد و در نهایت برای اجرا و پیاده سازی آنها از خرد جمعی بهره برد.

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی همچنین حضور رحمانی در راس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تا قبل از فعالیت به عنوان قائم مقام در وزارت صمت را یکی از نقاط قوت و قابل‌اتکا برای شناخت صحیح و اصولی گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت از اوضاع و احوال بخش صنعت کشور دانست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گزینه پیشنهادی وزارت صنعت نشان داده است که تصمیماتش پس از مشورت و عبور از اتاق فکرها، عملی می‌شود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رییس هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان همگن در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

قطعه‌سازان در سودای آزادسازی/ دولت پشتیبان یا محدودکننده

کارشناس صنعت قطعه‌سازی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

«رنو» بر سر دوربرگردان / پرداخت بدهی به شرط تسویه خودروسازان

قیمت سنگ آهن و زغال سنگ افزایش یافت؛

کانال‌سازی جدید دو محصول معدنی

معاون رییس سازمان بهینه‌سازی سوخت بیان کرد:

مصرف 335 میلیون بشکه نفت در بخش صنعت

ارسال نظر