بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۱۴۲۴ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بهره‌برداران بخش کشاورزی استان قزوین پرداخت شد.
کد خبر : ۱۸۲۱۰۴

به گزارش بورس نیوز، حمیدرضا تبسمی افزود: این میزان تسهیلات در قالب ۵۶۳ طرح کشاورزی بصورت پرداخت مستقیم به متقاضیان بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: از این میزان تسهیلات پرداخت شده یکهزار و ۷۵ میلیارد ریال بصورت تسهیلات رونق تولید در قالب ۴۰۲ طرح و ۳۴۸ میلیارد ریال بصورت پرداخت مستقیم در قالب ۱۶۱ طرح کشاورزی پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هدف از تامین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام بنگاههای کوچک و متوسط واحدهای تولید بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی ذکر کرد و گفت: این تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی به منظور حفظ اشتغال و افزایش تولید و تقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات رونق تولید به بخش دام و طیور پرداخت شده افزود : در این راستا، ۳۸۰ واحد تولید دام و طیور موفق به دریافت ۹۷۶ میلیارد ریال شدند.

تبسمی تصریح کرد : شهرستان قزوین با ۱۲۱ واحد تولیدی و دریافت ۳۹۰میلیارد ریال بیشترین تسهیلات رونق تولید را در بین شهرستانهای استان به خود اختصاص داده است .

وی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی با پرداخت ۶۵۸ میلیارد ریال معادل رتبه اول را در بین بانک‌های عامل در پرداخت این نوع تسهیلات در بخش کشاورزی را دارد، گفت: کلیه واحدهای تولیدی فعال و نیمه‌فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرح‌های دام و طیور، شیلات و گلخانه، صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌توانند از طریق سامانه بهین‌یاب اقدام به ثبت نام برای اخذ این تسهیلات کنند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر