بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
درپی انتشار شایعات مبنی بر مسدود شدن حساب ایرانی‌ها در بانک‌های عمانی، اتاق مشترک ایران و عمان با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب این شایعات اعلام کرد هیچ حساب بانکی از ایرانی‌ها در عمان مسدود نشده است.
کد خبر : ۱۸۲۳۴۵
به گزارش بورس نیوز، در این اطلاعیه‌ آمده است طی هفته‌های گذشته این اتاق مشترک توانسته با رایزنی با مقامات ارشد دولت عمان و مدیران ارشد بانک‌های عمانی، زمینه افزایش روابط اقتصادی فعالان بخش خصوصی دو کشور را فراهم کند اما برخی تلاش دارند با وجود وضع خوب روابط میان دو کشور، موجب نگرانی بازرگانان، سرمایه‌گذاران ایرانی و ایرانی‌های مقیم عمان شوند.

در این اطلاعیه با اشاره به حسن رفتار عمانی‌ها در مقاطع مختلف و رایزنی‌ها و پیگیری‌های مؤثر و ادامه دار سفارت ایران در عمان آمده است: حساب تمام شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران ایرانی که با رعایت ضوابط قانونی در عمان حساب بانکی ایجاد کرده و قوانین حاکم از جمله ضوابط پولشویی را رعایت کرده‌اند باز و هیچ محدودیتی برای امور بانکی آن‌ها وجود ندارد.

اتاق مشترک ایران و عمان از فعالان اقتصادی حوزه عمان خواسته است قبل از هرگونه اقدام، اخبار موثق را از طریق این اتاق سفارت ایران در عمان یا سازمان توسعه و تجارت پیگیری کنند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر