بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی آمریکا چیزی جدیدی نیست و بیشتر جنبه روانی دارد، گفت:در شرایط جنگ اقتصادی، کم‌کاری، امید بستن به وعده‌های دروغین دشمنان از هیچ‌کس پذیرفته نیست.
کد خبر : ۱۸۲۶۸۶
به گزارش بورس نیوز، محمد مهدی مفتح در تویسرکان اظهار داشت: امروز آمریکا همان سیاست‌های مکارانه و خبیثانه خود در قبال جمهوری اسلامی ایران را مانند روزهای آغازین انقلاب اسلامی در پیش گرفته و تنها بخش هدف آن، حوزه اقتصادی را نشانه گرفته است.

وی افزود: در جریان تسخیر لانه جاسوسی و انقلاب دوم در ایران، ایالات متحده در عین دسیسه و توطئه، مظلوم‌نمایی می‌کرد اما امروز علناً و با استفاده از همه ظرفیت‌های خود با ابزار جنگ اقتصادی سعی در شکست ملت ایران دارد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم‌ها، فشارها و نقشه‌های اقتصادی آمریکا مشکلاتی را ایجاد کرده است، تصریح کرد: در عین حال، هیچ مشکلی چه اقتصادی و چه غیر اقتصادی بدون راه حل در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و بازنده نهایی این میدان آمریکا است.

وی تاکید کرد: اکنون راهبرد جمهوری اسلامی ایران در قبال جنگ اقتصادی دشمن، استمرار همان روحیه انقلابی و استکبار ستیزی 13 آبان ماه 58، امید نبستن به وعده‌های پوشالی دشمن، اتکا به قدرت خداوند متعال، برنامه‌ریزی‌های دقیق اقتصادی و همدلی و وحدت و کار جهادی در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب است.

نماینده مردم تویسرکان ابراز کرد: امروز و در شرایط جنگ اقتصادی، پرهیز از شفافیت عملکردها، سستی و کم کاری، امید بستن به وعده‌های دروغین دشمنان و ایجاد زمینه برای سودجویان عرصه اقتصادی از سوی هیچ شخص و جریانی در کشور پذیرفته نیست.

وی گفت: انقلاب اسلامی هنوز تمام نشده و امروز نیز به تعبیر رهبر معظم انقلاب هنوز در مسیر انقلاب اسلامی و حرکت به سمت عدالت و پیشرفت در دهه چهارم انقلاب هستیم و بنابراین تقویت روحیه انقلابی از ضروریات غیرقابل انکار برای پیروزی در جنگ اقتصادی است.

مفتح اظهار داشت: ملت ایران با عمق بینش و بصیرت و روحیه استکبار و شیطان ستیزی خود در سال 58، لانه جاسوس را تسخیر کرد و امروز نیز به رغم تحریم‌ها و فشارهای متنوع اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای با همان راهبرد اثر گذار در نهایت پیروز میدان خواهد بود.

وی تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی آمریکا که آن را در بوق و کرنا کرده چیزی جدیدی نیست و بیشتر جنبه روانی دارد و بدون تردید همه ما باید حل مشکلات اقتصادی را با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و بدون توجه به تحریم‌ها حل کنیم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت خزانه داری آمریکا به عنوان هسته اصلی جنگ اقتصادی علیه ایران همانند لانه جاسوسی به زانو در می آید.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر