بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
رئیس سازمان صمت استان بوشهر:

پرداخت تسهیلات کم بهره به مشاغل دریایی

رئیس سازمان صمت استان بوشهر گفت: در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد دریایی و همچنین ایجاد اشتغال دربخش‌های صنعتی و خدماتی مرتبط با دریا اعم از صیادی، گردشگری و تفریحی در استان بوشهر تسهیلات با بهره 2 الی 4 درصد پرداخت می‌شود.
کد خبر : ۱۸۲۷۶۴

به گزارش بورس‌نیوز؛ سید حسین حسینی محمدی اظهار کرد: در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد دریایی وهمچنین ایجاد اشتغال دربخش‌های صنعتی و خدماتی مرتبط با دریا اعم از صیادی، گردشگری و تفریحی در استان بوشهر تسهیلات با بهره 2 الی 4 درصد پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهردارای موقعیت جغرافیایی خوبی جهت تجارت در صنایع دریایی است، تصریح کرد:حوزه‌های مرتبط نظیرساخت شناورهای صیادی ،باری و تفریحی؛ تعمیر و به روز رسانی شناور‌های صیادی- باری و تفریحی ؛ خرید و تجهیز و به‌روزرسانی ابزارآلات کارگاهی در حوزه صنایع دریایی ؛ خرید ادوات صیادی؛ گردشگری دریایی و تفریحات آبی ازجمله حوزه‌های مرتبط است که می‌توان از تسهیلات صندوق توسعه صنایع دریایی استفاده نمایند.

وی افزود: متقاضیان جهت استفاده ازاین خدمات می‌توانند با مراجعه به نمایندگی صندوق توسعه صنایع دریایی مستقردرسازمان صنعت، معدن وتجارت استان مراجعه و اقدام نمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با شروع مرحله دوم تسهیلات رونق تولید در استان بوشهرتا کنون 43واحد در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری برای این تسهیلات در سامانه الکترونیکی مربوطه اقدام به ثبت نام نموده‌اند.

حسینی محمدی با اشاره به حمایت‌های این سازمان از صنایع استان عنوان کرد: از مجموع 43مورد متقاظی ثبت نامی تعداد 37مورد در کمیته بررسی و کارشناسی تصمیم‌گیری و تعیین تکلیف شده که فعلا 24 مورد جهت پرداخت تسهیلات به بانکهای عامل استان معرفی شده است.

وی در ادامه اضافه کرد:از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 38 مورد جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در راستای حمایت از کالای داخلی تشکیل شده که نتیجه آن 115 مصوبه شامل رفع مشکلات حوزه‌های تامین اجتماعی، مالیات برارزش‌افزوده، برق و آب و همچنین ارائه تسهیلات بانکی  شده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور در گفت‌وگو با «بورس‌نیوز» مطرح کرد:

داخلی‌سازی بیش از هزار شناور در 5 سال آینده/ چاره‌ای جز نگاه به داخل نداریم

در هفت ماهه گذشته توسط بانک‌ها انجام شد؛

اعطای 3581 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های اقتصادی

ارسال نظر