بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با بورس نیوز مطرح کرد:

صف فروشی که از شایعه CFTگریبان‌گیر بورس شد/ عامل رشد منفی پالایشی‌ها

کارشناس بازار سرمایه گفت: وقتی صف فروش برای گروهی ایجاد شود عمدتا گریبان دیگر گروه ها را نیز خواهد گرفت اما شایعه عدم تصویب CFT بیشتر در گروه های پالایشی تغییرات منفی را اعمال کرد زیرا حجم معاملات آن ها بیشتر از دیگر گروه ها است.
کد خبر : ۱۸۲۸۵۲

به گزارش بورس نیوز، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه تعداد 2میلیارد و 127میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش 605میلیارد تومان در 149هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 530واحدی در ارتفاع 182هزار و 918واحد قرار گرفت.

در این خصوص حمیدرضا مهرآور مدیرعامل کارگزاری بانک سامان به بورس نیوز به تبع پخش شایعه تصویب نشدنCFT در شورای نگهبان بازار روند منفی را در پیش گرفت که خوش‌بختانه سخنگوی این شورا خبر فوق را تکذیب کرد.

وی با بیان اینکه این امر نشان دهنده حساسیت بازار نسبت به لایحه CFT است، افزود: اعضای شورای نگهبان و نمایندگان مجلس باید توجه داشته باشند که وضعیت بازار سرمایه به شدت نسبت به این لایحه بستگی دارد.

مهرآور بابیان اینکه پس از تکذیب این خبر بازار دوباره به حالت عادی خود باز گشت، گفت: وقتی صف فروش برای گروهی ایجاد شود عمدتا گریبان دیگر گروه ها را نیز خواهد گرفت اما شایعه عدم تصویب CFT بیشتر در گروه های پالایشی تغییرات منفی را اعمال کرد زیرا حجم معاملات آن ها بیشتر از دیگر گروه ها است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بانک سامان، خدمات شعبه‌ای را تلفنی می‌دهد؛

ارائه خدمات جدید بانک سامان

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

چشم‎انتظاری بازار سرمایه به سوئیفت اروپایی / علامت سوال بر زیان انباشته بانک‌ها

ارسال نظر