بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
تفاهمنامه همکاری مشترک بین سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان ملی استاندارد به منظور گسترش همکاریهای آتی منعقد شد.
کد خبر : ۱۸۲۹۱۲
به گزارش بورس‌نیوز، با حضور سیدمحمود نوابی معاون وزیر و رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و نیره پیروزبخت تفاهمنامه همکاری مشترک بین سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان ملی استاندارد به منظور گسترش همکاریهای آتی منعقد شد.

براساس این گزارش در این تفاهمنامه، راهکارهای توسعه همکاری های فیمابین، برپایه تفاهمنامه‌ای که در سال 1394بین دو سازمان به امضاء رسیده بود مورد تاکید طرفین قرار گرفت و در این راستا طرفین بر ضرورت اجرای توافقات تاکید کردند.

مطابق این تفاهمنامه مقرر شد؛ همکاری و مشارکت در امر آموزش، ارتقای سطح تعاملات با ادارات کل استاندارد استانها با محوریت گشت‌های مشترک، مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی، صیانت از کالاهای مشمول استاندارد، کنترل کیفیت کالاها و خدمات، نمونه‌برداری و آزمون موارد مشکوک، افزایش کیفیت بدون الزام به افزایش قیمت متضمن حمایت هدفمند و توامان از جریان تولید و مصرف در دستور کار طرفین قرار گیرد.

شایسته ذکر است، این تفاهمنامه به مدت ۵ سال قابل اجرا است و طرفین ملزم و متعهد هستند برای تحقق آن مساعی و اهتمام همه‌جانبه‌ای را معمول نمایند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با یک پله‌ ارتقاء صورت گرفت؛

جایگاه استاندارد در ایران

رییس مرکز آموزش سازمان بورس خبر داد:

بت‌نام آزمون‌های الکترونیکی از پانزدهم دی ماه

در پی افزایش غیرقانونی قیمت محصولات لبنی

تشکیل پرونده برای ۹ شرکت متخلف لبنیاتی

نیکزادی پناه اعلام کرد:

عرضه خرما در بورس کالای کشاورزی

ارسال نظر