بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
رئیس اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست سازمان صمت استان سمنان گفت: مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران آماده ارائه خدمات مربوطه با تخفیف 20درصد به واحدهای صنعتی و معدنی است.
کد خبر : ۱۸۲۹۱۷

به گزارش بورس‌نیوز، اسدالله صفری با اعلام این خبر افزود: مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران آماده ارائه خدمات مربوطه با تخفیف 20درصد به واحدهای صنعتی و معدنی است.

وی تصریح کرد: مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران زیرمجموعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است که در حوزه پژوهش و تحقیقات فرآوری مواد معدنی فعالیت می‌نماید و دارای آزمایشگاه‌های مختلف به همراه پایلوت نیمه صنعتی فرآوری مواد معدنی و کارگاه ساخت تجهیزات معدنی است.

رئیس اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست سازمان صمت استان سمنان خاطرنشان کرد: یکی از آزمایشگاه‌های این مرکز، آزمایشگاه محیط زیست و بهداشت حرفه ای است که به منظور ارایه خدمات در حوزه محیط زیست و بهداشت حرفه‌ای (شامل بیماری‌های شغلی، اسپیرومتری، اودیومتری، آلودگی‌های صوتی، هوا، آب و خاک و سایر آزمایش‌های مرتبط) از سال 86 ایجاده شده است و با دارا بودن تجهیزات پیشرفته آنالیز و کادر مجرب و متخصص آزمایشگاهی به عنوان یکی از معتبرترین آزمایشگاه‌های محیط زیست و بهداشت حرفه ای در سطح کشور فعالیت می‌نماید.

صفری اظهار کرد: این مرکز آماده ارائه خدمات مربوطه با تخفیف 20درصد به واحدهای صنعتی و معدنی معرفی‌شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان است که علاقمندان می‌توانند تا پایان سال جاری با مراجعه به اداره بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی سازمان از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت:

صدور یکهزار و 96 فقره جواز صنعتی در سمنان

هزينه‌هاي توليد محصولات معدني و فلزي افزایش یافت

گزارش سه ماهه دوم در حوزه معادن و صنایع معدنی

با حکم وزیر صنعت معدن و تجارت؛

"ملارحمان"، سرپرست ایمیدرو شد

معاون برنامه‌ریزی ایمیدرو:

در طرح‌های فولادی خود ما شریک گرفتیم

ارسال نظر