بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد

نوبت به ریسک نترس‌ها در بورس رسید/ فضای بازار برای نوسان‌بگیران تنگ شد

کلیت بازار در بازه زمانی یک ساله دارای ریسک کمتری بوده و ترس چندانی ندارد اما اغلب نوسان‌گیران چشم به سودگیری کوتاه مدت دارند.
کد خبر : ۱۸۳۰۵۰
حسین مرادی مدیر امور معاملات کارگزاری مبین سرمایه در خصوص قرمزپوشی بازار در ساعات ابتدایی روز به خبرنگار بورس‌نیوز اظهارکرد: روند نزولی بازار در ابتدای هفته ناشی از مشکلات کلان اقتصادی و سیاسی نبوده بلکه تاکنون اتفاق اصلاح بازار به‌صورت کامل اجرایی نشده است.

وی با اشاره به اینکه سهام‌داران باید هوشمندانه عمل کنند، گفت: کلیت بازار در بازه زمانی یک ساله دارای ریسک کمتری بوده و ترس چندانی ندارد اما اغلب نوسان‌گیران که از بازارهای فرعی آمده‌ و ماندگاری چندانی در بورس ندارند چشم به سودگیری کوتاه مدت دارند.

کارشناس بازارسرمایه افزود: قیمت سهام‌های فعلی در سطح مناسبی بوده اما در کوتاه مدت، نیاز به اصلاح وجود دارد.

مرادی درخصوص عرضه نفت در بورس و فروش آن توسط بخش‌خصوصی نیز گفت: نفت شرایط خاص حمل‌ونقل و فروش خود را داشته بنابراین اگر امکان صادرات و مشتری آن وجود داشته باشد گام موثری در برهه اعمال تحریم‌ها خواهد بود.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر نباید فراموش کرد که در شرایط فعلی دولت برای فروش نفت تا روشن نشدن سازوکار اتحادیه اروپا، ارزی از درآمدهای نفتی بدست نمی‌آورد اما راهکار بورس‌انرژی و فروش نفت توسط خصوصی‌ها می‌تواند داستان‌هایی از قبیل فروش نفت در برابر کالایی دیگر را منتفی کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر