بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار با بیمه مرکزی تعاملاتی در خصوص موضوعاتی مانند اوراق بیمه اتکایی و اوراق بیمه رویدادهای طبیعی انجام داده است که در جذب نقدینگی خرد به بازار بورس تاثیرگذار است
کد خبر : ۱۸۳۰۵۶
به گزارش بورسنیوز، شاپور محمدی درباره ساز و کار جذب نقدینگی‌های خرد به بازار سرمایه، گفت:با توسعه صندوق‌های سرمایه‌گذاری و انتشار اوراق مالی که بازده بالا و جذاب دارند می توان شرایط را برای هدایت بخشی از نقدینگی به بورس فراهم کرد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد:در سال‌های گذشته علاوه بر برنامه ریزی برای هدایت نقدینگی به بازار سرمایه اقداماتی نیز برای جذب نقدینگی‌های خرد جامعه صورت گرفته است.

تعامل سازمان بورس با بیمه مرکزی برای انتشار اوراق بیمه اتکایی و اوراق بیمه رویدادهای طبیعی

وی ادامه داد: سازمان بورس و اوراق بهادار با بیمه مرکزی تعاملاتی در خصوص موضوعاتی مانند اوراق بیمه اتکایی و اوراق بیمه رویدادهای طبیعی انجام داده است که در جذب نقدینگی خرد به بازار بورس تاثیرگذار است.

محمدی تصریح کرد:ورود شرکت‌های جدید به بورس به شرط اینکه بازدهی مناسبی برای سهامداران ایجاد کنند منجر به بزرگ شدن بازار سرمایه و افزایش عمق بازار سرمایه در اقتصاد کشور خواهد شد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور تصریح کرد:در هر صورت تلاش‌ها برای تقویت بازار سرمایه ادامه دارد و تقویت این بازار نقش مهمی در جلوگیری از رونق بازار سوداگری دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در راستای رفع ابهام فعالان بخش‌خصوصی از تامین‌مالی مطرح شد؛

پیگیری انتشار اوراق جدید و تامین مالی بطور جدی دنبال می‌شود

محمدی در همایش بانکداری شرکتی مطرح کرد:

ثبات مالی، محصول مشترک همکاری بورس و بانک

ارسال نظر