بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
ساعت پنج‌و‌نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به حراج در تیپیکو تا فیلتر شدن برخی نمادهای بورسی.
کد خبر : ۱۸۳۱۷۲
به گزارش بورس نیوز، نفت برای دومین بار طی یک ماه اخیر به‌عنوان میهمانی ارجمند وارد رینگ بین‌المللی بورس انرژی شد تا سه خریدار با اعلام آمادگی و پیش‌پرداخت به‌حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی برای خرید 700 هزار بشکه نفت خام به قیمت 64 دلار و 97 سنت سفارش‌های خود را به ثبت رسانند.

اما باید دید که این خریداران که هدف والایی به‌عنوان صادرات را در پیش‌گرفته‌اند چگونه می‌خواهند کلیدی بر  قفل صادرات دیگر کشورها انداخته تا دروازه نیاز نفتی آن‌ها به روی بخش خصوصی ایران گشوده شود.

تیپیکو حراج کرد

شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تأمین "تیپیکو" آگهی فروش دارایی را به‌عنوان املاک مازاد منتشر کرده تا 20 شرکت وابسته به خود را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

برکت، برکت داشت

نتایج برگزاری مزایده "برکت" منجر به فروش و شناسایی سود 9 میلیارد و 600 میلیون تومانی شد

کاندیدایی برای بهشت

دو کاندیدای نهایی شهرداری تهران با تعداد آرای آخوندی 16 رأی و حناچی 11 رأی اعلام شد. حال باید دید که سکان‌دار بهشت چگونه معضلات شهری را گلستان می‌کند

فیلتر برخی نمادها


فیلتر نمادهایی  که 4 برابر میانگین سه روز اخیر حجم خوردند از قبیل"اشاد6 " و "حاریا"، "سخزر"،  "دفرا"، "غسالم" ، "خعمرا"، " فافزا"  "ضربدر 8015"،  "نطربن" که قدرت خریدار 2 برابر قدرت فروشنده شده است.

خلاصه ای از فلزی‌ها

انواع ورق روغنی با افزایش صد تومانی گزارش شده که دلیل آن سفته بازی برخی افراد است چراکه صنعت ساختمان و خودروسازی سفارش جدیدی ارائه ندادند اما این قیمت بازهم بالا رفته.

انواع ورق سیاه ثبات قیمت را شاهد بوده چراکه تقاضای کمتری در بازار برای آن وجود داشت اما ورق‌های نازک وضعیت قیمتی و تقاضای بهتری را داشتند و در محدوده 6 هزار تومان معامله شدند.

بدل و شوک سایپا

سایپا در حرکتی نمادین و البته رودست زنان به خودروسازان برتر دنیا اعلام کرده که در راستای ایفای تعهدات خود برای فروش انواع محصولات رنو، شرکت پارس خودرو مشتریان دو راه دارند، می‌توانند با رضایت کامل سایپا یا تیبا بگیرند یا انصراف بدهند و شما را به خیر و ما را به سلامت... آقای شیوا حمایت تا کجا؟ شورای رقابت کلاه خود را باید بالا بیندازد. والسلام...

اطلاعیه مهم بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در اطلاعیه ای مهم ، از غیر فعال شدن سوئیفت از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه ۲۱ آبان خبر داد. این بانک در اطلاعیه ای تمام واحدهای خود را به تهیه و  نگهداری از سوابق و آمار خود ملزم کرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر