بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
یکی از صادرکنندگان نمونه کشور در سال 97 گفت: بدون برگزاری هیچ نمایشگاهی امکان بازاریابی آشنا کردن مشتریان بین‌المللی با محصولات داخلی وجود نخواهد داشت.
کد خبر : ۱۸۳۲۵۳
به گزارش بورس نیوز، امیرحسین صفری مدیرعامل شرکت مانیزان و از صادرکنندگان نمونه کشور در سال ۹۷ به خبرنگار ستاد خبری ایران اکسپو 2018 گفت:  در شرایط کنونی مهم‌ترین چالش صادرکنندگان قاعده بازی حرفه‌ای است  و اگر نگاه صادرات بلندمدت باشد ما موفق خواهیم بود و اگر اصول حرفه‌ای صادرات و حضور در بازارهای بین‌المللی را رعایت کنیم موفق خواهیم بود.

وی افزود:  در شرایط کنونی اکثر کشورهای هدف صادراتی ما کشورهایی است که در شرایط خاص درهای بازار آن‌ها بازشده است و به بازار منطقه‌ای ایران تبدیل‌شده‌اند.

امروزه حضور اکثر شرکت‌های بین‌المللی باعث شده است رقابتی چشمگیر در بازارها شکل گیرد و صادرکنندگان باید این اصول را یاد بگیرند.

وی در پاسخ به این سؤال که  برگزاری نمایشگاه‌های صادراتی به‌مانند ایران اکسپو را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت : برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند ایران اکسپو بسیار مثبت ارزیابی  می‌شوند
وی افزود : برگزاری‌های نمایشگاه‌های صادراتی از اهمیت بسیاری برخوردار است ضرورت دارد.

تعداد و پراکندگی نمایشگاه‌ها در داخل کشور از بین برود و مجموعه بنگاه‌های اقتصادی در یک رویداد و با حضور شرکت‌های معتبر داخلی و بین‌المللی برگزار شوند و در کنار هم قرار گیرند
وی تصریح کرد:  برگزاری نمایشگاهی به‌مانند ایران اکسپو می‌تواند به مرجع و یک رویداد فراگیر در کشور باشد که منجر به همکاری رقابت شرکت‌های داخلی و بین‌المللی شود.

وی افزود: بدون شک بدون برگزاری هیچ نمایشگاهی امکان بازاریابی آشنا کردن مشتریان بین‌المللی با محصولات داخلی وجود نخواهد داشت و در این راستا ضرورت دارد تا همکاری‌های سازمانی نهادهای دولتی و شرکت‌های بخش خصوصی برای برگزاری نمایشگاه‌هایی به‌مانند ایران اکسپو با جدیت و توجه بیشتری همراه گردد.

شایان ذکر است نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۱۸ طی روزهای  22 الی 25 آذر ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون سازمان توسعه صادرات ایران عنوان کرد:

نمایش اوج توانمندی صادارتی ایران در اکسپو ۲۰۱۸

دولت برای حفظ بازار 10 میلیارد دلاری به تجار کمک کند

برخی صادرکنندگان واقعی دست از کار کشیده‌اند

ارسال نظر