بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
مدیرعامل بانک ایران‌زمین در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز خبر داد:

شناسایی راهکارهای مقابله با مشکل قطع سوییفت

مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: قطع شدن سوییفت در سیستم بانکی کشور بی تاثیر نیست اما این امر مانع از انجام کارهای عادی در صنعت بانکداری نخواهد شد همچنین راهکارهایی برای این صنعت در نظر گرفته شده که با اعمال آن سیستم بانکی کشور می تواند بدون اختلال به کار خود ادامه دهد.
کد خبر : ۱۸۳۳۱۵


عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در خصوص تاثیر قطع سوییفت بر عملکرد بانک های کشور به خبرنگار بورس نیوز گفت: سوییفت به طور کامل قطع نشده و برخی از بانک‌ها مجاز به استفاده از آن هستند.

وی ادامه داد: در سال های گذشته نیز با مشکل قطع شدن سوییفت مواجه بودیم، افزود: راه های مقابله با این مشکل شناسایی و بررسی شده اند لذا امیدواریم که این امر در سیستم بانکی کشور تغییرات ایجاد نکند.

وی با بیان اینکه قطع شدن سوییفت در سیستم بانکی کشور بی تاثیر نیست، تصریح کرد: این امر مانع از انجام کارهای عادی در صنعت بانکداری نخواهد شد همچنین راهکارهایی برای این صنعت در نظر گرفته شده که با اعمال آن سیستم بانکی کشور می تواند بدون اختلال به کار خود ادامه دهد.

وی با بیان اینکه صنعت بانکداری کشور روند روبه رشدی را طی می کند و بسیاری از شاخص های مهم در صنعت پرداخت نیز در مقایسه با دیگر کشورها در وضعیت مناسبی قرار دارند، گفت: بسیاری از شرکت های فعال در این صنعت مانند شرکت سابین تجارت آسیا عملکرد مطلوبی از خود برجای گذاشته و خوش بختانه مسیر پیشرفت صنعت بانکداری با سرعت زیاد و به نحو مطلوبی طی می شود.

پورسعید افزود: زیرساخت‌های لازم برای پیشرفت این صنعت فراهم بوده و متخصصان بسیار خوبی در صنعت بانکداری فعال هستند.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر صنعت پرداخت جهشی روبه جلو رو تجربه کرده است، ادامه داد: بنابراین در این زمینه هیچ فاصله‌ای بادیگر کشورها نداریم و پیش بینی می شود که در دو یا سه سال آینده ایران بعنوان پیشرفته‌ترین کشور در این صنعت معرفی شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از سوی مدیرعامل بانک ایران زمین؛

مدیر امور تحقیق و توسعه بازار منصوب شد

مدیرعامل بانک ایران‌زمین در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

فاصله تجهیز زیرساخت‌های دیجیتالی با دنیا کاهش یافت/ «IZboom» خدمتی جدید در سال 98

با بکارگیری مدرن‌ترین فناوری‌ها و فرآیندهای پاسخگویی صورت گرفت؛

افتتاح مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران‌‎زمین

ارسال نظر