بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
رئیس اتاق اصناف همدان گفت: نگاه هیات رئیسه اتاق اصناف ایران باید نگاه استانی باشد و استانهای کشور به چند دسته تقسیم می‌شوند و ما استانهای برخوردار و استان‌های محروم و استانهای صنعتی را داریم که شرایط اقتصادی هرکدام از این استانها متفاوت است و در تصمیم‌گیری‌های کلان باید مسائل استانها مدنظر قرار بگیرد.
کد خبر : ۱۸۳۶۹۵

به گزارش بورس‌نیوز، حسین محرابی اظهار کرد: نگاه هیات رئیسه اتاق اصناف ایران باید نگاه استانی باشد و استانهای کشور به چند دسته تقسیم می‌شوند و ما استانهای برخوردار و استان‌های محروم و استانهای صنعتی را داریم که شرایط اقتصادی هرکدام از این استانها متفاوت است و در تصمیم‌گیری‌های کلان باید مسائل استانها مدنظر قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: در تصمیم‌گیری‌های مالیاتی باید شرایط استانها لحاظ شود و هیات رئیسه اتاق اصناف ایران باید نسبت به همه این مسائل اشراف کامل داشته باشند .

محرابی اظهار کرد: در حوزه کاری اصناف نیاز به افرادی خوش فکر و توانمند با ایده‌های نوگرایانه داریم تا بتوانند راهکاراهای اصولی و منطقی برای برون رفت از شرایط اقتصادی و رکود ارائه دهند.

وی افزود: اتاق اصناف ایران باید به دنبال ایجاد فضای کسب‌وکار مناسب باشد به گونه‌ای که برای اصناف و مخاطبان سردرگمی ایجاد نشود؛ باید طراحی‌های و برنامه‌هایی را در نظر بگیرند که مخاطب بتواند برای تمام نیازهایش پاسخ بگیرد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس اتحادیه فروشندگان گل:

افزایش قیمت لوازم مصرفی در بازار گل

نایب رئیس اتاق اصناف شبستر مطرح کرد:

رکود بازار باعث ریزش مشتریان

مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت:

ستاد تشدید مبارزه با احتکار تشکیل شد

ارسال نظر