بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران خبر داد:

تمدید 5 روزه مهلت ثبت نام در جشنواره

بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل خبرداد: مهلت ثبت نام در جشنواره وب و موبایل ایران به مدت 5 روز تمدید شد.
کد خبر : ۱۸۳۷۸۳

به گزارش بورس نیوز، شایان شلیله بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران گفت: امسال 2500 سایت، 2400 اپلیکیشن و 1800 سایت برای حضور در ایران جشنواره پذیرفته شده اند.

وی ادامه داد: بسیاری از سایت های مشابه وبلاگ، خالی از محتوا و یا سایت هایی که مدت زمان زیادی از تاریخ به روزرسانی آن ها می گذشت، حذف شده و ورود به مرحله داوری را از دست دادند.

بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل بابیان اینکه مهم ترین تغییر این دوره از جشنواره نسبت به سال های قبل در خصوص تقسیم بندی داوران است،گفت: شورای داوری که بعنوان اصلی ترین داورها محسوب می شوند در دسته دوم داورانی عادی جای دارند همچنین کسانی که اپلیکیشن یا سایت ثبت شده دارند نیز دارای یک امتیاز خواهند بود.

شلیله با اشاره به اینکه امسال مهلت ثبت نام نیز به مدت 5 روز تمدید شد، افزود: داوری مرحله اول تا انتهای دی ماه ادامه خواهد داشت و در ابتدای بهمن ماه ۱۲ کاندید برتر هر گروه به داوران نمایش داده شده و وارد مرحله دوم داوری خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه درصورتیکه شرکت‌کنندگان در این جشنواره ثبت‌نام کرده و امتیاز کافی برای شرکت در مرحله اول را دریافت کرده کنند، لینک دعوت به صفحه داوری برای آن ها ارسال خواهد شد، افزود: با شروع مرحله اول در صفحه داوری هر بار یک وب‌سایت و یا اپلیکیشن به آنها نمایش داده خواهد شد که می‌توانند به آنها رای دهند.

شلیله افزود: صاحبان وب‌سایت فقط می‌توانند به وب‌سایت‌ها و صاحبان اپلیکیشن فقط به اپلیکیشن ها رای دهند.

گفتنی است؛ داوری مردمی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های جشنواره وب وموبایل ایران از ۵ آذر آغاز شده و داوری تخصصی نیز از اول آذر کلید می خورد همچنین کاندیداها اول بهمن معرفی می‌شوند و پس از آن شورای داوری برگزار شده و سپس کاندیداهای نهایی در هر بخش، در معرض داوری نهایی قرار می گیرندو در نهایت برگزیدگان در مراسم اختتامیه در تاریخ ۲۵ بهمن و ۲۶ بهمن در کنفرانس سالانه وب و موبایل ایران معرفی می‌شوند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در اختتامیه جشنواره وب و موبایل؛

جوایز ویژه جشنواره وب و موبایل اهدا شد

روبیکا زمینه ورود استارتاپ‌ها به صداوسیما را باز کرد؛

تجلیل بنیانگذار جشنواره وب و موبایل از روبیکا

در جریان اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران؛

پنل تخصصی کسب و کارهای مرتبط با پرداخت برگزار شد

ارسال نظر