بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
رئیس اداره آموزش‌، پژوهش و فناوری سازمان صمت استان سمنان‌ گفت: با بهره گیری از ظرفیت استارت‌آپ‌های فعال در حوزه‌های لجستیک‌، بازاریابی و بازرگانی‌، هزینه‌های مربوط به بخش‌های صنعت و معدن را کاهش داد.
کد خبر : ۱۸۳۹۰۲

به گزارش بورس‌نیوز، مهدی میرکو با اشاره به نقش مجموعه صنعت، معدن و تجارت در رونق استارت‌آپ‌ها افزود: با بهره گیری از ظرفیت استارت‌آپ‌های فعال در حوزه‌های لجستیک‌، بازاریابی و بازرگانی‌، هزینه‌های مربوط به بخش‌های صنعت و معدن را کاهش داد.

وی ادامه داد: سازمان صنعت‌، معدن و تجارت می‌تواند با معرفی بهتری از نیازمندی‌ها و ظرفیت‌های دو بخش صنعت و معدن و ارائه برخی مشوق‌ها‌، تعدادی از فعالان استارت‌آپی را به این سمت جذب نماید تا دانش و فناوری در این زمینه از حوزه فعالیتی وزارتخانه نیز رسوخ بیشتری نموده و تحولات مهمی در آن ایجاد شود .

رئیس اداره آموزش‌، پژوهش و فناوری سازمان صمت استان سمنان‌، تسهیل قواعد و مقررات و مشورت و همکاری با فعالان استارت‌آپی برای شناسائی مسائل دست‌وپاگیر یا تعریف نشده و تعریف آن در قانون تجارت و یافتن راه‌حل‌هایی برای ایجاد تغییرات در بخش‌هایی از آن را از عمده ترین فعالیت‌های زیرساختی مورد انتظار از سازمان صنعت‌، معدن و تجارت عنوان کرد.

مهدی میرکو با اشاره به ضرورت اتصال شرکت‌های استارت‌آپی به شرکت‌های بزرگ تصریح کرد: از این طریق شرکت‌های بزرگ می‌توانند با هزینه کمتر به محصولات‌، خدمات یا فناوری‌های جدید دست یابند و همچنین شرکت‌های کوچک و متوسط چشم انداز روشن‌تر و بازار بزرگتری را پیش روی خود می‌بینند که این اتصال می‌تواند از طریق مختلفی خصوصا ادغام و اکتساب شرکت‌های دانش‌بنیان در شرکت‌های بزرگ‌، اتفاق بیفتد.

وی در پایان اظهار کرد: نقش مجموعه صنعت‌، معدن و تجارت در زمینه توسعه استارت‌آپ‌ها‌، مهیا سازی زیرساخت‌های موردنیاز آنان و حمایت از پایداری بلندمدت شرکت‌های دانش‌بنیان در قالب تسهیل و تشویق اتصال آن‌ها به شرکت‌های بزرگ صنعتی‌، معدنی و تجاری است .


اشتراک گذاری :
ارسال نظر