بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: هم اکنون همه جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و قصرشیرین فعال و در حال توزیع فرآورده به هموطنان هستند.
کد خبر : ۱۸۳۹۳۷

عرضه سوخت به شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و قصرشیرین

به گزارش بورس نیوز، مرادحاصل مرادی اظهار کرد: هم اکنون موجودی سوخت جایگاه‌های عرضه در مناطق زلزله‌زده قصرشیرین و سرپل ذهاب مطلوب است و سوخت کافی در دسترس هموطنان قرار دارد.

وی افزود: از شامگاه یکشنبه تاکنون ۲۳۲ هزار و ۵۰۰ لیتر بنزین، ۲۷ هزار لیتر نفت سفید و ۲۲۱ هزار لیتر نفت گاز به شهرستان‌های زلزله‌زده سرپل‌ذهاب، گیلان‌غرب و قصرشیرین ارسال شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآروده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تاکید کرد: مقدار بنزین و نفت گاز ارسالی به اسلام‌آباد غرب نیز در همین مدت به ترتیب ۱۱۴ هزار و ۵۰۰ لیتر و ۱۱۶ هزار لیتر بوده است.

مرادی همچنین از ارسال ۳۸۲ هزار و ۵۰۰ لیتر بنزین به جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان کرمانشاه و توزیع ۴۰۷ هزار لیتر نفت‌گاز در این جایگاه‌ها از شب گذشته تاکنون خبر داد.

وی با تاکید بر این که کماکان فرآورده به مناطق زلزله‌زده در حال ارسال است، از ذخیره‌سازی مناسب نفت‌سفید در فروشندگی‌های منطقه خبر داد و تاکید کرد: این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز، سوخت مازاد نیز به مناطق زلزله‌زده ارسال شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تاکید کرد: هم اکنون همه جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و قصرشیرین فعال و در حال توزیع فرآورده به هموطنان هستند.

وی با اشاره به سرکشی مداوم به روستاهای زلزله‌زده استان کرمانشاه تصریح کرد: ستاد بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در منطقه مستقر است و بر جریان توزیع سوخت در مناطق زلزله زده نظارت دارد.

به گزارش بورس‌نیوز، ستاد بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نخستین دقایق پس از وقوع زمین‌لرزه شامگاه یکشنبه کرمانشاه تشکیل شد و ضمن اعلام آمادگی برای ارسال فرآورده‌های نفتی موردنیاز از جمله سوخت وسایل امدادی اعم از خودروها و بالگردهای امداد‌رسان، با حضور در مناطق زلزله‌زده از نزدیک بر روند جریان توزیع سوخت در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه نظارت دارد.

به گفته سید محمدرضا موسوی‌خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، براساس آمادگی‌های پیش‌بینی شده این شرکت در تامین و توزیع سوخت این مناطق در شرایط بحرانی، روند تامین و توزیع سوخت و فرآورده‌های نفتی در مناطق زلزله‌زده بسیار مطلوب بوده و از شامگاه یکشنبه تا صبح امروز (دوشنبه) یک میلیون لیتر نفت سفید مازاد بر ذخایر موجود در منطقه از طریق استان‌های معین ارسال شده است.

زلزله ۶,۴ ریشتری ساعت ۲۰ و هفت دقیقه در عمق ۷ کیلومتری زمین، سرپل‌ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند. مرکز زمین‌لرزه در ۱۷ کیلومتری سرپل ذهاب، ۱۸ کیلومتری قصر شیرین و ۳۳ کیلومتری گیلان‌غرب گزارش شده است. این زمین‌لرزه در بخش وسیعی از مناطق غرب و شمال غرب کشور احساس شد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه؛

افزایش تعداد جایگاه‎های نفت‌گاز یورو ۵ در ارومیه

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت:

توزیع نفت‌گاز یورو ۴ در استان یزد از نیمه تیرماه سال جاری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت:

افزایش سهمیه سوخت زمستانی زابل

ارسال نظر