بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب گفت:

کمک شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب در خوزستان

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب گفت: تامین تجهیزات و ماشین‎آلات مرتبط با عملیات اجرایی شامل انواع پمپ‎های سبک و سنگین و ماشین‎آلات توانست خدمت بزرگی در زمینه رفع مشکل عبور و مرور مردم کند.
کد خبر : ۱۸۳۹۹۴

به گزارش بورس‌نیوز، احمد محمدی با اشاره به بارندگیهای اخیر در کشور گفت: به‌دلیل ورود سامانههای بارشی و تداوم بارندگی که به ۴۶ میلیمتر هم رسید، مشکل آب گرفتگی معابر در حجم بسیار بالایی نیز به‌وجود آمد که سبب بروز مشکلاتی در تردد مردم شد.

وی افزود: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به سرعت وارد عمل شد و با تامین تجهیزات و ماشینآلات مرتبط با عملیات اجرایی شامل انواع پمپهای سبک و سنگین و ماشینآلات توانست خدمت بزرگی در زمینه رفع مشکل عبور و مرور مردم کند.

به گفته وی، آب‌گرفتگی میتوانست مشکلات دیگری مانند حوادث انسانی و مسائل مربوط به سلامت و بهداشت کلانشهر اهواز را نیز به دنبال داشته باشد که با تلاش همه بخشهای اجرایی برطرف شد.

محمدی با اشاره به بالارفتن سطح آب پشت سد بهبهان یادآور شد: توانستیم با تامین خودروهای سنگین، در مقاومسازی سد خاکی بهبهان نیز مشارکت کنیم و خوشبختانه مطمئن شدیم سد مشکلی ندارد و با انجام عملیات مقاومسازی، ریسک فروریزش آن به صفر رسید.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، تاکید کرد: اموال و داراییهای این شرکت متعلق به مردم است و در کنار اطمینان از تداوم تولید و ایمنی تاسیسات، هرآنچه به تسهیل روند زندگی و رفع نیازهای معیشتی، فرهنگی و اجتماعی کمک کند در اختیار آنان قرار می‌گیرد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 مطرح کرد:

سد آناهیتا فاقد شبکه انتقال آب

شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب انجام شد؛

تعمیـرات اساسی واحد نخست کارخانه گاز و گاز مایـع ۷۰۰

ارسال نظر