بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز عنوان کرد:

افزایش قیمت‌های جهانی مُسکنی برای قرمزی شاخص بورس

کارشناس بازار سرمایه گفت: افزایش قیمت بازارهای جهانی و امیدواری ها در خصوص افزایش قیمت های جهانی به دلیل کاهش تنش های ناشی از جنگ تجاری چین و امریکا موجبات مثبت شدن شاخص بورس را فراهم کرده اند.
کد خبر : ۱۸۴۳۴۵
Image result for ‫شاخص قرمز بورس‬‎


محمد اقبال نیا مدیرعامل کارگزاری حافظ در خصوص وضعیت امروز بازار به بورس نیوز گفت: کاهش قیمت‌های جهانی یکی از دلایل منفی شدن شاخص در روزهای اخیر محسوب می‌شود اما امروز بازار وارد فاز اصلاح شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز شدت افزایش قیمت‌ها بیشتر شده، افزود: بازارهای جهانی امروز شروع خوبی را تجربه کردند و امیدواری‌هایی در خصوص افزایش قیمت های جهانی به دلیل کاهش تنش‌های ناشی از جنگ تجاری چین و آمریکا نیز موجبات مثبت شدن شاخص را فراهم کرده است.

کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه امروز علاوه برنفت، روی ، مس و بلیت هم خود افزایش قیمت را تجربه کردند، ادامه داد: قیمت جهانی نفت نیز روند روبه رشدی را طی می کند که براین اساس سهام پتروشیمی‌ها نیز دستخوش تغییر می‌شوند.

اقبال‌نیا خاطرنشان کرد: در حال حاضر صنعت پتروشیمی بانگرانی‌هایی در زمینه تحریم ها و صادرات دست و پنجه نرم می‌کند اما آمارهای گمرک نشان دهنده وضعیت مطلوب‌تر نسبت به پیش‌بینی‌ها است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی عنوان کرد:

استفاده از توان داخل برای تامین تجهیزات صنعت پتروشیمی

در پی فرارسیدن روز صنعت پتروشیمی؛

تبریک معاون وزیر نفت به مناسبت روز صنعت پتروشیمی

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی گفت:

انتظار درآمدزایی سریع دانش‌بنیان‌ها را نداریم

ارسال نظر