بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
رئیس جمهور در سفر به استان سمنان و در جمع مردم شاهرود گفت: آمریکا به‌دنبال کودتا در کشور بود و تجزیه خوزستان اما در هیچکئام موفق نبود و در آینده نیز نخواهد شد.
کد خبر : ۱۸۴۴۵۲

به گزارش بورس‌نیوز، حسن روحانی، در سفر به استان سمنان و در جمع مردم شاهرود گفت: آنها در پی تجزیه و جدا کردن خوزستان، تحریم ایران و شکستن قدرت کشورمان بودند اما موفق نشدند و باید بررسی شود چرا آمریکا این همه از ملت ایران و ایرانی‌ها عصبانی است.

وی افزود: آمریکا اعلام کرد که ایران را از صادرات نفت محروم می‌کند، ایران را از تبادل تجاری با دنیا باز می‌دارد و ایران را در منطقه و جهان منزوی می‌کند و اعلام کرد در منطقه اهدافی دارد تا به آنها دست یابد؛ اما ملت بزرگ ما در تمام این صحنه‌ها ثابت کرد پیروز نهایی این نبرد خواهد بود.

رئیس‌جمهوری تصریح کرد: آمریکا قادر نیست روابط تجاری ما را با منطقه و جهان قطع کند و باید بداند در سراسر این سرزمین مردم ما با کشورهای منطقه و جهان روابط فرهنگی و اقتصادی و سیاسی خود را حفظ خواهند کرد و ارتباطات خود را با همسایگان و کشورهای اسلامی و جهان توسعه خواهیم داد.

روحانی با بیان این‌که بودجه متعادل و سالمی را در ۲۵ آذر ماه تقدیم مجلس می‌کنیم، عنوان کرد: ۴۳۳ هزار میلیارد تومان برای بودجه عمومی سال ۹۸ پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی با تاکید بر این‌که ۹۷ درصد جمعیت استان سمنان از نعمت گاز برخوردارند، گفت: گازرسانی به روستاهای استان سمنان تا پایان این دولت تقریبا تمام می‌شود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ مجلس گفت:

نقش رایزن اقتصادی در حل مسائلی مثل تحریم

پس از اعلام کاهش تولید اوپک ومتحدانش؛

افزایش یک دلاری نفت در نیویورک

ارسال نظر