بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم‌نگاهی دارد به زورآزمایی بیمه‎ها تا اعتراض از نوع خودرویی.
کد خبر : ۱۸۴۵۳۳
به گزارش بورس‌نیوز، قرارشده که درآمد نفتی کشور در بودجه سال آینده به جای نفت، آب شود؛ دولتی‌های عزیز، ما یادمان هست که نفت قرار بود سر سفره بیاید شما آب را قطع نکنید صلوات!
اینکه نفت در بازارسرمایه تاثیر بسزایی دارد جای کتمان نیست اما باید پرسید طرح‌های توسعه‌ای سال 98 کم نیست که افتتاح شود ضمن آنکه دلار نیز در بودجه رشد پیدا کرده بنابراین با چه فرمولی درآمدهای ارزی کم می‌شود و اینکه درآمد سر از کجا پیدا خواهد کرد، خدا داند.
 
زورآزمایی بیمه‎ها

دو شرکت بیمه اتکایی، «امین» و «ایرانیان»، به‌ سبب اتکایی بودن و فعالیت در مناطق آزاد با نسبت توانگری 1592 و 786 از وضعیت خیلی خوبی برخوردار هستند و در صدر لیست نسبت توانگری قرار دارند.

بیمه «ملت» در رده بعدی و پس از آن، شرکت‌های بیمه «ما»، «نوین» و «سامان» قرار گرفته‌اند.
حال که روز بیمه‌ها تمام شد باید بگوییم بیمه‌ای‌های که ویلچری شده‌اید اما صندلی چرمی خود را رها نمی‌کنید، صندلی موریانه‌خورده شما پس از شتاب به دیار حق بدرد هیچ فردی نمی‌خورد، البته روی سخن ما به 55ساله به بالاهای شرکت‌های بیمه‌ای نیز هست.

اعتراضی از نوع خودرویی

بهمن‌خودرو که خود را بال پرواز صنعت خودروسازی می‌داند و مدعی است همه باید او را مثال زنند، شاهد تجمع اعتراضی مشتریان "بهمن خودرو" مقابل محل سازمان فروش شرکت بهمن موتور، کیلومتر 13 جاده مخصوص در اعتراض به افزایش قیمت خودرو بسترن و عدم تحویل خودرو هاوال بود، خدا قوت دوستان.

قابل توجه سهامداران تاپیکو

تاپیکو 100 درصد سهام شرکت توسعه نفت و گاز آریا را واگذار می کند.

راه‌پله فولادی‌ها

برخی شنیده‌ها از سمت فولادسازان حاکی از این موضوع است که چشم امید به اوایل هفته آتی دوخته‌اند تا شاید در خصوص برخی اصلاحات قوانین صادراتی ریالی به همسایگان کشور، گشایشی برای آنها حاصل شود.

گفتنی است که این موضوع مدتی است به عنوان مسئله ای مهم؛ موضوعی پر چالش برای برخی فولادسازان و منتقدین صادرات ریالی بود.

«ونفت»

خبر خوب برای این شرکت آن بود که شفاف‌سازی سهم در خصوص عقد قرارداد بلندمدت اجاره مخازن شرکت سرمایه‌گذاری نفت قشم با شرکت ملی نفت ایران است.

راه‌پله‌ای دیگر برای سهامدار

شنیده ها حاکی است یک شرکت بخش خصوصی صنعت غذایی خریدار بلوک غگل بوده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر