بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:

اهداف اصلی وزارت صنعت در دوره جدید

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: راه اندازی شهرک‌های تخصصی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از اهداف اصلی وزارت صنعت در دوره جدید است به نوعی که این شهرک‌ها بتواند زنجیره تولید از معدن تا محصول را طراحی و اجرا کنند.
کد خبر : ۱۸۴۶۳۳

به گزارش بورس‌نیوز، عملیات اجرایی شهرک صنعتی غیردولتی شیشه زرین در 85 هکتار و با سرمایه گذاری بیش از 6 هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال 2800 نفری با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان تبریز آغاز شد.

رحمانی در آغاز عملیات اجرایی این شهرک تخصصی گفت: راه اندازی شهرک‌های تخصصی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از اهداف اصلی وزارت صنعت در دوره جدید است به نوعی که این شهرک‌ها بتواند زنجیره تولید از معدن تا محصول را طراحی و اجرا کنند.

وزیر صمت افزود: این شهرک جزء شهرک‌های خاص تولیدی آذربایجان شرقی است که با تکنولوژی روز دنیا و‌ هایتک در زنجیره تولید خود محصولات خاص مانند شیشه‌های خم خودرو و سولارهای خورشیدی برای تولید برق را دارد و ایران سومین کشور در جهان است که این تکنولوژی را توسط کارشناسان داخلی بومی سازی می‌کند که امیدواریم چرخه تولید این محصول در جاهای دیگر کشور نیز فعال شود.

شایان ذکر است، قبل از آغاز عملیات اجرایی این محصول و افتتاح شهرک صنعتی تخصصی وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه استاندار آذربایجان شرقی خط تولید شیشه‌ آذر افتتاح شد که در این کارخانه انواع شیشه‌های قابل مصرف برای بازار داخلی از جمله شیشه‌های خودرو نیز تولید می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

انرژی‌های تجدیدپذیر پاک هستند

وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت:

کاهش قیمت موبایل

ارسال نظر