بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
در دوازدهمین سالروز تاسیس بورس تهران انجام شد:

تقدیر از مدیران سابق و بازنشستگان بورس

روز چهارشنبه مورخ14/09/97، گردهمایی به منظور گرامیداشت دوازدهمین سالگرد تاسیس بورس تهران با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و پرسنل بورس تهران برگزار شد.
کد خبر : ۱۸۴۶۵۳
به گزارش بورس نیوز، در این مراسم آقایان پورزرندی، دکتر بحر العلوم و امین تفرشی به عنوان اعضای هیات مدیره بورس تهران، دکتر صحرائی مدیرعامل بورس تهران، دکتر قالیباف اصل مدیر عامل سابق بورس، معاونین، مدیران، کارشناسان و سایر پرسنل  بورس حضور داشتند.

علی صحرایی مدیرعامل محترم بورس تهران در این مراسم به بیان عملکرد بورس از ابتدای تاسیس تاکنون پرداخت و گفت: از تاسیس بورس تهران دوازده سال می گذرد و اکنون بورس تهران به درخت تنومندی تبدیل شده و همچنان به رشد خود ادامه می دهد. سرمایه شرکت بورس در بدو تاسیس 15 میلیارد تومان بود و اکنون سرمایه شرکت برابر با 150 میلیارد تومان است و ارزش بازار 39 هزار میلیارد تومانی به ارزش 633 هزار میلیارد تومان بالغ گردیده است.

وی با اشاره به رشد و شکوفایی ابزارهای متنوع بازار سرمایه گفت: این مهم بدون همراهی هیات مدیره بصیر و تلاش نیروی انسانی متخصص و جوان امکان پذیر نبود.

وی با اشاره به اینکه شرکت بورس تهران دانش محور است گفت : نیروی انسانی سرمایه اصلی بورس تهران را تشکیل می دهد و این امر بر مسئولیت بورس تهران می افزاید. در برنامه هایی که بورس تهران ارائه می دهد هر یک از واحدهای ستادی و صف در آن دخیل هستند. هدف اصلی در بورس، گسترش تامین مالی در کشور است و این امر مهم از طریق سیستم ها و ابزارهای تامین مالی برای شرکت ها و نیز از طریق افزایش پذیرش شرکت های جدید محقق  می شود.

مدیرعامل بورس تهران به برنامه ارتقاء سامانه معاملاتی و نیز رعایت استانداردهای بین المللی در ارائه صورت های مالی اشاره کرد و گفت: تهیه صورت های مالی بر اساس استانداردهای بین المللی بر اعتبار بورس تهران و شرکت های فعال در بورس می افزاید.

در این مراسم، دکتر پورزندی رئیس هیات مدیره بورس تهران به ارزیابی عملکرد کارکنان بورس اشاره کرد و گفت: عملکرد پرسنل بورس تهران بواسطه قرارگیری آن در ارکان بازار متمایز است و از سلامت کاری مناسبی برخوردار هستند.

وی به همکاران توصیه کرد: هیچگاه از یادگیری، آموزش دست برنداشته و در به روز رسانی اطلاعات خود کوشا باشند تا بدین شکل شاهد رشد، تعالی و درخشش هر چه بیشتر بورس تهران باشیم.

 در این مراسم از تلاش ها و زحمات دکتر قالیباف اصل مدیرعامل سابق بورس تهران، دکتر محمد تبار معاون سابق پشتیبانی و امیدواری مدیر سابق حسابرسی داخلی با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از زحمات 8 نفر از کارکنان خدوم و کوشای بورس تهران که شهریور ماه سال 97 بازنشسته شدند تقدیر به عمل آمد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل بورس تهران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اعلام کرد:‏

عرضه‌های اولیه مهم‌ترین ابزار برای کنترل هیجانات بازار

همزمان با آغاز دور دوم تحریم‌ها صورت گرفت؛

اثرات مثبت سیاست‌های بانک مرکزی در ثبات بازار ارز

ارسال نظر