بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
کارشناس بازار‌سرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز؛

رنج بازار از نبود گنج/ دست حقوقی‌ها در دست حجم‌بالایی‌های بازار

کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار از عدم وجود نقدینگی رنج می برد به همین دلیل برخی گروه ها و تک سهم ها بعنوان محور بازار قرار گرفته و در حجم های زیادی معامله می شوند .
کد خبر : ۱۸۴۶۷۷

رنج بازار از نبود گنج/ دست حقوقی‌ها در دست حجم‌بالایی‌های بازار

حسین مرادی مدیر امور معاملات کارگزاری مبین سرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز گفت: در چند روز گذشته شاخص بازار نوسانات زیادی را تجربه نکرده و سهام‌هایی مانند فولاد مبارکه که در حجم بالا مورد معامله قرار می گیرند نیز عمدتا توسط حقوقی‌ها حمایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه بازار از عدم وجود نقدینگی رنج می برد، افزود: به همین دلیل برخی گروه‌ها و تک سهم‌ها بعنوان محور بازار قرار گرفته و در حجم زیادی معامله می شوند .

مرادی با بیان اینکه سهام خودرویی ها نیز به دلیل افزایش قیمت خودرو با رشد مواجه شده است، ادامه داد: ولی در بلندمدت این صنعت سودده نبوده و گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب نمی‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌های صادرات محور پس از اعمال تحریم‌های آمریکا با کاهش صادرات مواجه می شوند، گفت: پس از گذشت مدتی این شرکت‌ها می توانند راهکارهای دور زدن تحریم‌ها را شناسایی کنند بنابراین مشکلات ناشی از کاهش صادرات برای این شرکت‌ها نیز کمرنگ‌تر خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر