بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
شاخص بورس از ابتدای امسال با ۷۳.۳ درصد افزایش همراه بوده است.
کد خبر : ۱۸۴۷۱۲

به گزارش بورس‌نیوز، در جریان معاملات دومین هفته آذرماه امسال حجم معاملات 7هزار و 751 میلیون سهم و ارزش آن 21هزار و 917 میلیارد ریال بوده است که حجم و ارزش معاملات به ترتیب 32 و 22 درصد افزایش داشته است.

ارزش بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات هفته گذشته به عدد 6.332.592 میلیارد ریال رسید که 1.7 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین در این مدت صنایع محصولات شیمیایی بیشترین ارزش معاملات را با 16 درصد و صنعت خودرو و ساخت قطعات بیشترین حجم معاملات را با 20.1 درصد به خود اختصاص دادند.

بر این اساس در 30 روز گذشته نیز صنعت منسوجات با بازدهی 26.2 درصد در صدر صنایع بورسی قرار گرفت و صنعت استخراج نفت گاز و خدمات جنبی جز اکتشاف هم با افت 25.6 درصدی بیشترین افت را تجربه کرد.

این گزارش می‌افزاید: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات هفته گذشته به عدد 166هزار و 860 واحد رسید که 3هزار و 88 افزایش داشته است. این در حالی است که از ابتدای امسال نیز شاخص بورس با 73.3 درصد افزایش و شاخص کل هم وزن با 58.9 درصد رشد مواجه شده‌اند.

همچنین در محاسبه شاخص کل بورس تهران با برخی از شاخص بورس‌های بین‌المللی نسبت به پایان هفته گذشته، شاخص بورس عربستان صعودی با رشد 3.3 درصدی بیشترین بازدهی و شاخص بورس دبی با افت 2 درصدی کمترین بازدهی را به خود اختصاص دادند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سرپرست معاونت بازار بورس تهران مطرح کرد:

تنوع صنایع بورس تهران نسبت به بورس های منطقه

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:

ساماندهی عرضه خودرو در بازار

نشست امروز فراکسیون مستقلین ولایی مجلس برگزار شد؛

احیاء، نوسازی و بومی سازی صنعت خودرو دغدغه وزیر صنعت

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

سنگ بنای صنعت خودروسازی در کشور غلط است

ارسال نظر