بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
رئیس سازمان صنعت آذربایجان شرقی خبر داد:

ایجاد بستر مناسب برای صادرات محصولات فولادی از سوی دولت

رئیس سازمان صنعت آذربایجان شرقی با اشاره به ایجاد بستر مناسب برای صادرات محصولات فولادی از سوی دولت ادامه داد: واحدهای تولیدی می توانند از ارز حاصل از صادرات برای ورود تکنولوژی و ماشین آلات مورد نیاز خود استفاده کنند.
کد خبر : ۱۸۴۸۸۴

به گزارش بورس‌نیوز، حسین نجاتی با حضور در شرکت فولاد تیکمه داش با مدیران این مجموعه فولادی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به موقعیت خوب صنایع فولادی در ناحیه صنعتی تیکمه‌داش از روند رو به جلوی ایجاد شهرک صنعتی تخصصی غیردولتی فولاد در این منطقه خبر داد.

وی با اشاره به ایجاد بستر مناسب برای صادرات محصولات فولادی از سوی دولت ادامه داد: واحدهای تولیدی می توانند از ارز حاصل از صادرات برای ورود تکنولوژی و ماشین آلات موردنیاز خود استفاده کنند.

گفتنی است، این کارخانه در زمینی به وسعت 50 هکتار در ناحیه صنعتی فولاد تیکمه‌داش احداث شده است.

از زمان شروع این طرح برای 160 نفر اشتغالزایی ایجاد شده و در صورت تکمیل فازهای بعدی اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم آن به دو هزار و 200 نفر خواهد رسید.

خط نورد این کارخانه قابلیت تولید انواع مقاطع فولادی همچون میلگرد و تیرآهن و نبشی و ناودانی را طبق استانداردهای این صنعت دارد.

ظرفیت اسمی طرح تولید انواع مقاطع فولادی به میزان 360 هزار تن در سال بوده و مدیران آن در تلاشند ظرفیت تولید را به 600 هزار تن در سال برسانند که در همین راستا ایجاد شهرک صنعتی خصوصی تخصصی فولاد در دست اجراست .

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رییس سازمان صنعت خوزستان خبر داد:

صادرات محصولات گروه ملی فولاد

دبیر سومین کنفرانس بین المللی سازه و فولاد خبر داد:

استقبال مناسب پژوهشگران از کنفرانس سازه و فولاد

ارسال نظر