بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
پیوستن آژانس فورمایند به خانواده dnaunion؛

بهترین راه پیش‌بینی آینده، ساختن آن است

آژانس فورمایند به خانواده dnaunion پیوست و تاکیدی مجدد بر چشم انداز مثبت دو طرف در صنعت بازاریابی و تبلیغات کشور داشت. به همین مناسبت نشست خبری در روز چهارشنبه ۲۱ آذر ماه با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار شد.
کد خبر : ۱۸۴۹۰۲


به گزارش بورس نیوز، بازار بی ثبات و غیرقابل پیش بینی است و دوران پیچیده ای پیش رو ماست. از سویی دیگر، وضعیت اقتصادی و شرایط بازار به صورت متداوم در حال تغییر است. اگر چه چالش های این چنینی در همه بازارها وجود دارد اما در کشور در حال توسعه ایران، با جمعیتی جوان و رشد روزافزون، استفاده از تکنولوژی، این چالش بسیار شدیدتر است.

در این وضعیت که همه ما با مشکلات اقتصادی حال حاضر رو به رو هستیم، خیلی ها دچار یاس و ناامیدی میشوند، بسیاری  منفعل میشوند، و خیلی ها هم پنهان شدن را به جنگیدن ترجیح میدهند. در این وضعیت، اگرچه موافقیم که دوران بسیار سخت و چالش برانگیزی ست، اما بر این باوریم که نا امیدی کمکی به حل بحران نمی کند. معتقدیم در شرایط سخت است که افراد قدرت و شخصیت واقعیشان را نشان میدهند، شجاعت نوآوری می آفریند، بازارها تغییر شکل می دهند، حقایق قدیمی فرو می پاشند و بازارهای آینده شکل می گیرند. این بهترین فرصت برای کسانی است که باور دارند، کسانی که در میان مشکلات فرصت ها را میبینند. نقل قولی منتسب به اسکار وایلد وجود دارد که می گوید: "دونفر از یک پنجره به بیرون می‌نگرند، یکی گل و لای را می‌بیند و دیگری ستاره‌ها را"!

وضعیت همین است که هست. اعتراض یا گلایه کمکی به حل وضعیت نخواهد کرد. ما باید با درک شرایط فعلی و با برنامه ریزی، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم. این چشم انداز مشترک فورمایند و گروه dnaunion است: باوری مشترک که اکنون زمان مناسبی است که تصمیمات بزرگ گرفته شود، زمان برداشتن قدم های بزرگ، زمان اعتقاد بر امید و فعالیت، زمان همکاری و قوی تر شدن.

فورمایند؛ آژانسی بسیار فعال است و  خیلی خوب با بحران ها سازگار شده و چشم انداز توسعه ای مشخص را برنامه ریزی کرده است. با این حال رسیدن به این برنامه توسعه به تنهایی ممکن نیست. هنگامی که زمانه سخت تر است، در کنار هم بودن به نفع همه است: این به معنی دسترسی منابع برای اعضای خانواده، و در نتیجه تمرکز بر نقاط قوت است.

فورمایند که یک شرکت فعال در حوزه ارتباطات بازاریابی است و تا کنون تخصص خود را برای ساختن تصویر ذهنی بهتر از مشتریان خود در نزد مخاطبان‏شان به کار گرفته است، می‏گوید: برنامه ما، تمرکز بر توسعه سرویس ‏ها خود و ارایه خدمات بهتر در این زمینه است.

شرکت های dnaunion با کسب و کارهای متنوع اما متمرکز در صنعت "مدیریت ارتباطات بازاریابی"، "خدمات بازاریابی" و "تحقیقات بازار" دارای هم افزایی بوده و توانایی ایجاد منافع مشترک را دارند.

dnaunion توانمندترین افراد صنعت را در کنار هم جمع کرده، و اکنون به چشم انداز تیم فورمایند باور دارد و می تواند به آن حقیقت بخشد. باور به این داریم، ما با هم قوی تر، چابک تر، با تاثیری عمیق و سرعت در یادگیری هستیم.

فورمایند؛ در جستجوی شریکی بود که بتواند چشم انداز و برنامه توسعه اش را درک کرده و به آن جامه عمل بپوشاند. کمک کند تا برای چالش های آینده آماده تر باشد و در تصمیمات بزرگ کسب و کار و تصمیمات مالی تجربه گرانبها داشته باشد. شریکی با علم زیاد در مدیریت کسب و کارهای گوناگون در حوزه ارتباطات که میتواند ما را توانمند می سازد تا روی تخصص مان تمرکز کنیم: ارایه راهکارهای ارتباطی برای مشتریان و ایجاد تاثیری مثبت در تصویر برندشان هم در کوتاه و هم در بلند مدت.

dnaunion؛ به چشم انداز فورمایند اعتقاد دارد. به شرکت، تیم و پتانسیل هایشان باور دارد و این تصمیم به بازار نشان میدهد که الان نه زمان بدبینی که زمان فعالیت و جنب وجوش است، و بهتر است بجای تلاش تک به تک، هم فکران ، در کنار هم جمع شده و ایجاد هم افزایی کنند. ما بر شکل دادن بیشتر به بازار، و فعالانه بازی کردن در آن  مصمم هستیم. استحکام جایگاه ما، استحکام جایگاه مشتریانمان در فعالیت های ارتباطی شان است.
 
فورمایند؛ همچنان به مشتریان خود با همان اشتیاق قبلی و با توانایی های گسترده تر، تمرکز و هم افزایی بیشتر و با تکیه بر قابلیت های اصلی خود، همکاری خواهد کرد. فورمایند به عنوان یک شرکت مستقل، با یک سیستم پشتیبانی بسیار قوی تر از قبل ادامه کار میدهد.

گروه dnaunion ماموریت خود را برای گردهم آوری بهترین کسب و کارهای صنعت ارتباطات کشور ادامه میدهد. هم افزایی ای که بسیار فراتر از مجموع توانایی های تک تک اعضای خانواده است.

تقویت یک اکوسیستم "خدمات بازاریابی"، "مدیریت ارتباطات بازایابی" و "تحقیقات بازار" جهت بهبود سطح علمی، توانایی و بینش درست به صنعت تبلیغات. ملحق شدن فورمایند به خانواده dnaunion این پیغام شفاف را به بازار میرساند که ما به هیچ وجه به آینده بازار ایران شک نداریم. ما به سرمایه گذاری، ساخت و توسعه کسب و کارهای نوپا باور داریم.

این گردهمایی در محل نشست جلسات آغازین برنامه‌ی سه ساله فورمایند صورت گرفت و طرفین برای برگزاری یک دوره جلسات پی در پی جهت مذاکره  پیرامون چشم انداز پیش روی  آژانس  فورمایند و دوره گذار؛ جلسه را ترک کردند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد؛

دوره‌های جدید آزمون معامله‌گری بازار سرمایه

رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران گفت:

رشد بازارسرمایه به دلیل افزایش نرخ ارز

ارسال نظر