بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
وزیر راه و شهرسازی گفت: برای ساماندهی بازار مسکن اساسا وظیفه وزارت راه و شهرسازی تعادل بخشی به بازار عرضه و تقاضا به ویژه برای اقشار متوسط و کم‌درآمد است.
کد خبر : ۱۸۵۰۲۴

به گزارش بورس‌نیوز، محمد اسلامی در خصوص برنامه وزارت راه و شهرسازی به منظور ساماندهی بازار مسکن، گفت: برای ساماندهی بازار مسکن اساسا وظیفه وزارت راه و شهرسازی تعادل بخشی به بازار عرضه و تقاضا به ویژه برای اقشار متوسط و کم‌درآمد است.

وزیر راه شهرسازی با بیان اینکه در گام نخست برنامه احداث 400هزار واحد مسکونی را در دستور کار داریم که هفته گذشته با حضور رئیس جمهور رونمایی شد، تصریح کرد: 100هزار واحد از 400هزار واحد مسکن‌های در دستور کار در شهرهای بالای 150هزار نفر و 100هزار واحد در بافت‌های فرسوده و 200هزار واحد دیگر در شهرهای جدید احداث می‌شود.

احداث واحدهای جدید مسکونی در کنار تکمیل پروژه‌های مسکن مهر

اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه احداث واحدهای جدید مسکونی در کنار تکمیل پروژه‌های مسکن مهر،به جریان تولید مسکن در کشور شتاب می‌بخشد، عنوان کرد: از طریق تعادل بخشی به عرضه و تقاضای مسکن می‌توانیم گسترش گرانی لجام گسیخته قیمت مسکن را که تنها ناشی از تلاطمهای اقتصادی اخیر نیست و نتیجه کمبود عرضه مسکن است را جبران کنیم.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر