بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
بحران در موسسات مالی و اعتباری ادامه دارد؛

زیان‌آوری «ملل» در 6ماهه نخست سال جاری

گزارش شش ماهه حسابرسی شده موسسه مالی اعتباری ملل در حالی منتشر شد که همچنین شاهد عدم انتشار صورت های مالی حسابرسی شده سال مالی 1396 این موسسه می باشیم.
کد خبر : ۱۸۵۰۵۰




به گزارش بورس نیوز، شرکتی که پس از جلسات و تبلیغات گسترده در اواخر سال 1395 از بازار پایه به بازار دوم فرابورس ورود کرد، حالی در حدود 5/1 سالی هست که به دلیل بسته بودن نماد معاملاتی را به ثبت نرسانده است.

از نکات قابل توجه صورت های مالی حسابرسی نشده این موسسه، می توان به افزایش قابل توجه بدهی های این بانک به بانک ها و سایر موسسات مالی اشاره داشت. به نظر می رسد دلایل اصلی طولانی بودن بسته شدن نماد این موسسه در بازار بورس و عدم تایید گزارشات این بانک توسط حسابرس و بانک مرکزی برمی گردد.

بانکی که در سال های اخیر نیز با شعبده بازی ها و حساب سازی های عجیب زیان های هنگفت شش ماهه و نه ماهه را به سودی ناچیز در انتهای سال تبدیل می کند.

حال این حساب سازی ها مربوط به شناسایی سودهای موهوم فروش املاک در شرکت های زیر مجموعه و یا شرکت های اصلی باشد و یا مربوط به شناسایی سودهای موهوم ناشی از جرایم و تسهیلات اعطایی، آنچه به نظر می رسد تجربه بانکداری موسسات معلوم الحال و افراد نا آشنا به موضوعات مدیریت بانکداری، همچنان بحران آفرین است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر