بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه؛

افزایش تعداد جایگاه‎های نفت‌گاز یورو ۵ در ارومیه

با توزیع این فرآورده سازگار با محیط زیست، از میزان آلاینده‌های زیست‌محیطی به‌شدت کاسته می‌شود و امیدواریم زمستان امسال شاهد کمترین میزان آلودگی هوا در استان و به‌‌ویژه در شهرستان ارومیه باشیم.
کد خبر : ۱۸۵۰۶۶

به گزارش بورس‌نیوز، احمد مجرد از افزایش تعداد جایگاه‌های سوخت نفت‌گاز یورو ۵ به ۳۳ جایگاه در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: با توزیع این فرآورده سازگار با محیط زیست، از میزان آلاینده‌های زیست‌محیطی به‌شدت کاسته می‌شود و امیدواریم زمستان امسال شاهد کمترین میزان آلودگی هوا در استان و به‌‌ویژه در شهرستان ارومیه باشیم.

وی اظهار کرد: سوخت یکی از مؤلفه‌های تاثیرگذار در آلودگی هواست و خودروهای فرسوده، ناوگان حمل‌ونقل عمومی و صنایع، سهم بسیار بالا و موثری در کنترل آلودگی هوا دارند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه درباره میزان توزیع نفت‌گاز یورو ۵ اظهار کرد: روزانه در جایگاه‌های عرضه سوخت مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی بیش از ۵۳۰ هزار لیتر نفت‌گاز یورو ۵ توزیع می‌شود.

مجرد با بیان این‌که نفت‌گاز یورو ۵ در محورهای مواصلاتی استان، کمربندی‌های شهری و جایگاه‌های پرتردد منطقه توزیع می‌شود و از نظر قیمت تفاوتی با نرخ نفت‌گاز معمولی ندارد، توزیع این فرآورده را نشان از عمل به تعهدهای وزارت نفت در کاهش آلایندگی سوخت‌های فسیلی دانست و افزود: توزیع این فرآورده گام ارزشمند دیگری برای بهبود وضع زیست‌محیطی استان‌ آذربایجان غربی به‌ویژه شهر ارومیه است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر منطقه فارس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت:

بهره برداری از 11 جایگاه سوخت در استان فارس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت:

ازدحام در جایگاه‌ها در ساعات اولیه زلزله در گیلانغرب

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت:

توزیع نفت‌گاز یورو ۵ با برنامه‌ریزی کارشناسان منطقه

ارسال نظر