بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
با توجه به ماهیت شرکت، بخش عمده سود شرکت در شش ماهه دوم و پس از برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه شرکتهای زیرمجموعه محقق خواهد گردید.
کد خبر : ۱۸۵۱۷۶

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز تأمین در دوره شش ماهه سال جاری و بر اساس صورت های مالی حسابرسی نشده، مبلغ 1.700 میلیارد ریال سود خالص معادل 21 ریال به ازای هر سهم محقق ساخت. این در حالی است که در دوره مشابه سال گذشته، سود خالص کسب شده این شرکت، 381 میلیارد ریال بوده است. دلیل اصلی افزایش سود خالص شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل را می توان کاهش هزینه های مالی به مبلغ حدود 700 میلیارد ریال و افزایش سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها به میزان حدود 500 میلیارد ریال عنوان نمود.

تاپیکو در شش ماهه نخست، 21 ریال سود محقق ساخت


با توجه به ماهیت شرکت، بخش عمده سود شرکت در شش ماهه دوم و پس از برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه شرکتهای زیرمجموعه محقق خواهد گردید و به همین دلیل، سود شش ماهه اول مبنای مناسبی جهت ارزیابی عملکرد شرکت نخواهد بود. به عنوان نمونه در شش ماهه نخست سال گذشته سود خالص شرکت مبلغ 381 میلیارد ریال بوده است، لیکن سود خالص شش ماهه دوم این شرکت مبلغ 15.000 میلیارد ریال بوده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در دوره گزارش‌های مالی بهمن‌ماه منتشر شد؛

کاهش فروش سود پرک در عملکرد این شرکت پتروشیمی

عملکرد 9 ماهه «حتاید» زیر ذره‌بین رفت؛

سود تسعیر، شرکت را از زیان خارج کرد/ رشد 58درصدی سود خالص

نگاه بورس‌نیوز به ارقام اصلی لایحه بودجه سال 1398؛

خوش‌بینی مفرط در تحقق درآمدها برای سال آینده

کارشناس بازار‌سرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

افزایش قیمت خودرو عاملی برای رشد نرخ خودرویی‌ها/ عرضه‌های اولیه را نباید سریع فروخت

ارسال نظر