بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم‌نگاهی دارد به شکایت یک بانک تا شیرین شدن یک واگذاری به نفع یک همشهری.
کد خبر : ۱۸۵۳۸۴
به گزارش بورس‌نیوز، یکی از هلدینگ‌های بزرگ کشور در پرتفوی خود بودجه 25 میلیاردتومانی را برای خرید کارگزاری کنار گذاشته البته در راه‌پله‌های شماره 38 خیابان کریمخان شنیده شده که مدیر سرمایه‌گذاری این هلدینگ رفتنی شده است.

نکته جالب توجه آنجاست که مدیر سرمایه‌گذاری این هلدینگ در گذشته در کارگزاری بانک شهر نیز کاملا فعال بوده است.

لازم‌به‌ذکر است که جایگزین این مدیر سرمایه‌گذاری از سمت نیروهای مسلح آمده که متولد سال 60 است.

توقفی در زیرگذر اوین-شهیدکچویی

دو برادر یکی از سهامداران عمده یک فروشگاه زنجیره‌ای که گفته می‌شد کشت و صنعت دشت مغان را پیش از این صاحب شده در حالی در بند اوین به سر می‌برند اما پس از دستور دادستان اردبیل مبنی بر توقف این واگذاری، تازه‌ترین خبرها  از شیرین شدن این واگذاری برای مالک شیرین‌عسل حکایت دارد.

مطابق با مستندات موجود در فضای مجازی، کشت و صنعت دشت مغان بالغ بر 63هکتار زمین معادل هر هکتار 10هزار متر مربع بود که به مبلغ یک هزار و هفتصد و 50 میلیارد تومان به حسین ژائله واگذار شده که به این ترتیب با توجه به این واگذاری، هر هکتار از آن به مبلغ 27 میلیون تومان و هر متر مربع مجتمع کشت و صنعت مغان تنها 2777 تومان تمام شده است.

وقتی شکایت بانک، مدیرعاملی را به اوین می‌کشاند

مدیر عامل یکی از روزنامه‌ها در پی شکایت بانکی که دچار زیان انباشته سنگین بوده، تا زمان برگزاری دادگاه در زندان اوین به سر می‌برد البته این را نباید فراموش کرد که «آقای آ» کارشناس سابق بورس تهران نیز با شکایت این شرکت در اوین به سر می‌برد.

«ملل» در پی نام بانک

در حالی که موسسه اعتباری ملل، در دوره ۶ ماهه منتهی به پایان شهریورماه ۹۷ به ازای هر سهم ۴۰۳ ریال زیان محقق ساخته اما امروز قائم مقام مدیرعامل این موسسه اعتباری عنوان کرده که با توجه به اینکه سرمایه فعلی آنها جوابگوی تبدیل شدن به بانک است و البته از سایر شرایط مورد نیاز برای تحقق این مهم برخوردار هستند؛ اما زمان انجام این کار بستگی به نظر بانک مرکزی دارد.

قیر در کویر سرمایه‌گذاری

اوضاع فعالان صنعت قیر گویا مناسب نیست چراکه از سوی داخل و خارج تحت تحریم قرار گرفته‌اند زیرا در پروژه‌های راهسازی سیمان جایگزین این ماده شده و در فروش خارجی نیز از ازای فروش، تنها دبه دریافت کرده‌اند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر